۱۱ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7918369
T T
۰ نفر
پسر قذافی ادعا کرد که فرمان به کشتار معترضان نداده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/11 سیاسی.سیف الاسلام قذافی.کشتار معترضان.شبکه روسی آر تهران- سیف الاسلام قذافی به شبکه خبری روسی آر تی گفت: نه من و نه پدرم دستور کشتن معترضان را صادر نکرده ایم.
رسانه های خارجی گزارش دادند، پسر دیکتاتور لیبی معمر قذافی در مصاحبه با شبکه خبری آر تی، با دفاع از عملکرد ارتش لیبی مدعی شد که سربازان تنها به سوی مهاجمانی که برای سرقت مهمات و سلاح به مراکز نظامی حمله کرده اند، آتش گشوده اند.
وی همچنین حکم دادگاه بین الملی جنایی (لاهه ) را که اخیرا احکام دستگیری قذافی، سیف الاسلام و رییس سازمان اطلاعات و امنیت لیبی را صادر کرده با عنوان یک شوخی رد کرد.
سیف الاسلام قذافی دولت روسیه را به مداخله دیپلماتیک در مناقشه لیبی ترغیب کرد و خواست تا روسیه به عنوان کشوری ابرقدرت در رویدادهای لیبی ایفای نقش کند.
این در حالی است که روز پنجشنبه (نهم تیر برابر با 30 ژوئن )، سرگئی لاورف وزیرامور خارجه روسیه، فرانسه را به نقض تحریم تسلیحاتی سازمان ملل متهم کرده بود.
اما سفیر فرانسه در سازمان ملل متحد تاکید داشت که ارسال سلاح با قطعنامه شورای امنیت در مورد اعمال منطقه ممنوعه پروازی بر فراز لیبی مغایرت ندارد.
صویر1369**7074** شماره 035 ساعت 09:50 تمام
۰ نفر