۳۱ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7916477
T T
۰ نفر
وابسته نظامی رژیم صهیونیستی از مسکو به جرم جاسوسی اخراج شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/31 سیاسی.روسیه.رژیم صهیونیستی.سرهنگ وادیم لیدرمن تهران - سرویس امنیت فدرال روسیه روز جمعه اعلام کرد؟ اخراج سرهنگ وادیم لیدرمان وابسته نظامی رژیم صهیونیستی از روسیه به علت تلاش وی برای گرداوری جزییات روابط و فروش های تسلیحاتی مسکو با جهان عرب بوده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو؟ وزارت امور خارجه روسیه نیز اعلام کرد، لیدرمان متولد روسیه در 12 ماه مه در حالی دستگیر شد که برای دستیابی به اطلاعات محرمانه کوشش می کرد.
شبکه تلویزیونی آر.بی.سی روسیه اندکی بعد تصاویری از لیدرمن را نشان داد که هنگام خوردن شام با یک مرد در رستورانی در مسکو با چند مرد دیگر ملاقات می کرد.
این مقام رژیم صهیونیستی سپس در حالی نشان داده شد که در اداره ای در مسکو تحت بازجویی قرار داشت و کارت های شناسایی و بانکی وی نیز روی میز در برابر دوربین قرار داده شده بود.
بر اساس این گزارش، اخراج وی از روسیه موجب اعتراض رژیم صهیونیستی شد.
این نخستین رویداد از این نوع میان دو کشور در 20 سال اخیر بود.
این در حالی بود که یک مقام امنیتی روسیه که نام وی فاش نشد روز پنجشنبه به خبرگزاری ها گفت که لیدرمان در جاسوسی صنعتی دست داشته است.
اما بر اساس بیانیه سرویس امنیت فدرال روسیه (اف.اس.بی ) که روز جمعه انتشار یافت، وابسته نظامی رژیم صهیونیستی برای گرداوری جزییات معاملات تسلیحاتی روسیه با شریکان این کشور در جهان عرب تلاش می کرده است.
صویر1368**/1486 شماره 077 ساعت 11:51 تمام
۰ نفر