۲۶ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7915503
T T
۰ نفر
افراد ناشناس به دفتر خبرگزاری فرانسه در امان حمله کردند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/26 سیاسی.اردن.خبرگزاری فرانسه تهران - افراد ناشناس چهارشنبه شب به دفتر خبرگزاری فرانسه در امان پایتخت اردن حمله کرده و وسایل و تجهیزات این دفتر را تخریب کردند .
به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا و به نقل از شبکه خبری الجزیره، این اتفاق یک روز پس از آن اتفاق افتاد که خبرگزاری فرانسه خبری مبنی سنگباران کاروان ملک عبدالله در جنوب اردن منتشر کرده و شماری از معترضان اردنی به ویژه از شهر الطفیله که این خبرگزرای مدعی شده بود اهالی آن ، کاروان پادشاه را سنگباران کرده اند ، در اعتراض به این خبر که آن را نادرست می دانستند ، دست به تحصن زده و خواهان تعطیلی این دفتر شدند.
کارکنان دفتر این خبرگزاری در مصاحبه با خبرنگار الجزیره گفتند که حدود 10 نفر به این دفتر حمله کرده و تجهیزات موجود در آن را از بین برده اند مقامات اردنی بلافاصله پس از این حادثه ماموران پلیس را روانه این مکان کرده و آنان نیز شروع به تحقیق در این مورد و انگشت نگاری از آن مکان کردند .
بنا بر گزارش الجزیره ، یک شاهد عینی موفق به شناسایی دو نفر از این مهاجمان شده است .
شایان ذکر است، مقامات اردنی و همچنین مردم این کشور خبر سنگباران کاروان پادشاه این کشور در شهر الطفیله واقع در 179 کیلومتری شهر امان پایتخت اردن را تکذیب کرده اند .
صویر ** 2041 1566** شماره 004 ساعت 01:53 تمام
۰ نفر