۱۸ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7914260
T T
۰ نفر
یکصدهزار نیروی پلیس امنیت انتخابات تایلند را تامین می کنند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/18 سیاسی.انتخابات.تایلند.امنیت کوالالامپور - ژنرال ویچین پوتیفوسری رییس پلیس ملی تایلند روز چهارشنبه اعلام کرد که حدود نیمی از 210 هزار پلیس کارکشته این کشور به منظور تامین انتخابات آتی این کشور به کار گرفته می شوند.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی تایلند (تنا)، ژنرال ویچین پوتیفوسری گفت: با بکارگیری این نیروها امنیت 90 هزار و 200 شعبه اخذ رای تامین می شود.
بر اساس این گزارش، رییس پلیس ملی تایلند در ادامه خاطرنشان کرد: تاکنون 10 حادثه خشونت آمیز در ارتباط با انتخابات ماه آینده رخ داده است که چهار حادثه در بانکوک بوده و حوادث دیگر از جمله حادثه تلاش برای کشتن یکی از نامزدهای حزب فئوتای در ساموت پراکان اتفاق افتاده است.
بر اساس این گزارش، وی خاطرنشان کرد: پلیس همچنین هزار و 57 شکایت در مورد تخریب بیلبوردهای تبلیغاتی دریافت کرده است و 40 حوزه انتخاباتی در 24 استان این کشور به خاطر شدت رقابت ها تحت نظارت پلیس قرار دهد.
این مقام پلیس تایلند همچنین خاطر نشان کرد: در حال حاضر 256 نامزد انتخاباتی توسط پلیس تامین امنیت می شوند و 540پلیس امنیت این افراد را برعهده دارند.
ویچین پوتیفوسری همچنین از انجام اقدامات امنیتی در مورد شبکه های اجتماعی و سایر پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی که تبلیغات انتخاباتی در آنها منتشر می شود، خبر داد.
بر اساس این گزارش، وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم نیز می تواند هر گونه تخلف انتخاباتی را به مقامات مسئول گزارش دهند.
آساق 335** شماره 040 ساعت 09:46 تمام
۰ نفر