۲ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7905660
T T
۰ نفر
حزب الله تخریب مساجد و حسینیه ها وآتش زدن قرآن در بحرین را محکوم کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/02 سیاسی.خارجی.حزب الله.لبنان بیروت - حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن تخریب مساجد توسط مقامات بحرینی اعلام کرد: مقامات بحرینی هجوم وحشیانه خود را علیه شهروندان این کشور افزایش داده و در حال حاضر شروع به تخریب مساجد و زیر پا گذاشتن حرمت قرآن کریم نموده اند.
به گزارش ایرنا از بیروت، حزب الله در این بیانیه افزود: این اقدامات مقامات بحرینی از تمامی حد و حدود خود تجاوز کرده و در حال حاضر به مرحله تهدید مقدسات و حقوق اساسی که تمامی شریعت ها و ادیان آسمانی از آن حمایت می کنند رسیده است.
حزب الله ادامه داد: به همین خاطر حزب الله این اقدامات قلع و قمع را محکوم کرده و دانشمندان مسلمان، تمامی سازمان های بین المللی حامی حقوق بشر و مردم و موسسات مسوول را به محافظت از حقوق عبادی مردم و حمایت از شعارهای دینی آنها فرا می خواند.
این گروه لبنانی در پایان اعلام کرد: همچنین حزب الله از آنها می خواهد تا در برابر تخریب مساجد و تجاوز به حرمت قرآن کریم موضع جدی اتخاذ کرده و برای متوقف کردن این هجوم علیه خانه های خدا (مساجد) و قرآن کریم و همچنین هجوم علیه بندگان مظلوم خدا تلاش کنند.
حزب تجمع ملی دموکراتیک لبنان به ریاست واصل طه نیز امروز با صدور بیانیه ای با محکوم کردن جنایت مقامات بحرینی در تخریب مساجد، حسینیه ها و آتش زدن قرآن کریم در این کشور اعلام کرد: این حزب از مقامات بحرینی می خواهد تا دست از این اقدام خود برداشته و بازداشت شدگان را آزاد کرده و نیروهای خلیجی از بحرین خارج شوند.
گفتنی است روز گذشته مقامات بحرینی چندین مساجد در این کشور را تخریب کرده و کتاب های دعا و قرآن کریم را به آتش کشیدند.
خاورم 1985**2021** شماره 065 ساعت 15:23 تمام
۰ نفر