۲۶ آذر ۱۳۸۴، ۰:۰۱
کد خبر: 7776991
T T
۰ نفر
همایش علمی "جایگاه پژوهش در توسعه پایدار" در میاندوآب برگزار شد # میاندوآب، مهاباد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 26/09/84 داخلی.علمی وآموزشی.همایش.پژوهش. همایش علمی جایگاه پژوهش در توسعه پایدار روز شنبه در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان میاندوآب برگزار شد. در این همایش جمعی از نخبگان، اساتید علمی دانشگاه های منطقه و تعدادی از پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه های جنوب آذربایجان غربی حضور داشتند. نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی در این همایش با بیان اهمیت پژوهش و تحقیق در توسعه پایدار گفت: دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی نقش مهمی در توسعه فرهنک پژوهش در جامعه برعهده دارند.
جهانبخش محبی نیا، با برشمردن اقدامات و پیشرفتهای انجام شده در این شهرستان گفت: شهرستان میاندوآب در آینده ای نزدیک توانایی تبدیل به یک شهر الکترونیکی را دارا می باشد. در این همایش رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب نیز گفت: در زمان حاضر این شهرستان با دارا بودن تعداد زیادی از واحدهای دانشگاهی مختلف به یک قطب مهم آموزشی در استان تبدیل شده است. محمدرضا اصغری افزود: در زمینه بحث تحقیقات و پژوهش نیز حرکت و گام های بسیار ارزنده ای در سطح مدارس و مراکز آموزش عالی این شهرستان آغاز شده و تاکنون نتایج مثبتی نیز دربرداشته است. وی پژوهش را یک نیروی محرک و قوی در امر پیشرفت و توسعه عنوان کرد و از مسوولان خواست تا دراین زمینه مراکز آموزش عالی و پژوهشگران را یاری دهند.
در ادامه این همایش چند تن از پژوهشگران و اساتید دانشگاه مقالاتی در مورد اهمیت تحقیق و پژوهش در توسعه قرائت کردند و تعدادی از پژوهشگران نمونه این شهرستان جوایزی اهدا شد. (2539/584/587)
۰ نفر