۲۸ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7583147
T T
۰ نفر
18 پایگاه هلال احمردر جاده های آذربایجان غربی مستقر شدند ......................................................
ارومیه، خبرگزاری جمهوری اسلامی 28/12/86 داخلی.اجتماعی.هلال احمر.امداد و نجات.
معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: 18 پایگاه ثابت، سیار و موقت این جمعیت در جاده های استان مستقر شدند.
یحیی زینالپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تعداد پایگاه در قالب طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان فعالیت خواهند کرد.
وی با اشاره به افزایش ارایه خدمات این جمعیت درایام نوروز گفت: طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت با هدف ایجاد امنیت فکری و روانی مسافران نوروزی از تاریخ 25 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین سال آینده در جاده های استان مستقر خواهند بود.
معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان نیز در این جلسه گفت: طرح ملی راهنمای مسافران نوروزی از امروز به مدت 18 روز تا تاریخ 16 فروردین سال آینده برگزار می شود.
فرید افشارجو افزود: این طرح در قالب 35 پست راهنمایی و کمک رسانی مسافرین نوروزی با شعار راهنمایان نوروزی و ایمنی و آرامش اجرا می شود.
وی اهداف این طرح را کمک رسانی و ایمنی در راهها، کمک به تامین آسایش و آرامش مسافران، غنی سازی اوقات فراغت اعضا و ترویج فرهنگ نوروزی و نوع دوستی در میان مردم اعلام کرد.
افشارجو ادامه داد: در این طرح بیش از دو هزار و 100 نفر روز به صورت افتخاری بکارگیری می شوند.
وی اعتبار اولیه این طرح را نزدیک به 400 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: بیش از 80 هزار بروشور و نقشه توریستی در این طرح بین مسافران نوروزی توزیع خواهد شد. ک/2 7130/583/587 شماره 197 ساعت 13:25 تمام
۰ نفر