۲۷ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7582843
T T
۰ نفر
میزان وصولی امسال گمرک هرمزگان 19 هزار میلیارد ریال اعلام شد ............................................................
بندرعباس ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/12/86 داخلی.اقتصادی.دارایی.گمرک.
رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: وصولی گمرک این استان از اول سالجاری تاکنون 19 هزارمیلیارد ریال بوده و پیش بینی می شود در روزهای باقی مانده امسال به 20 هزار میلیارد ریال برسد.
بهرام بهرامی دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این رقم نسبت به سال قبل آن 11 درصد افزایش نشان می دهد.
وی ادامه داد: درآمدهای وصولی استانی دراین مدت نیز یک هزارو560میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن نیز28 درصد افزایش نشان می دهد.
بهرامی گفت:از این میزان یک هزار50 میلیارد ریال آن مربوط به درآمدهای مالیاتی بود که60 درصد می باشد و 40 درصد هم از سایر درآمدهامثل ادارات ثبت احوال ،اسناد ، استاندارد و... و راهنمایی و رانندگی است.
وی افزود: درآمدهای مالیاتی ازکسبه و صنوف کمتراز درآمدهای اشخاص حقوقی است به عبارت دیگر 55 درصد از مالیات از اشخاص حقوقی در امر سرمایه گذاری از محل فعالیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این استان دریافت شده است.
وی گفت: هم اینک 20 هزار واحد صنفی در هرمزگان وجوددارد که11هزار واحد آن در شهر بندرعباس مستقر است که درآمد ازمحل مالیات مشاغل وصنوف 10 درصد کسب می شود.
رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی هرمزگان بیان داشت:این استان به جهت کسب درآمدهای مالیاتی نقش بسزایی درتوسعه وپیشرفت کشوردارد واین زمینه حرف اول رادر کشور می زند.ک/2 668/667/675 شماره 265 ساعت 15:03 تمام
۰ نفر