۲۴ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7581738
T T
۰ نفر
فرماندار شهرستان قشم: تعدادی از حوزه ها با کمبود تعرفه مواجه شدند .................................................................
قشم، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/12/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.ستاد.
فرماندار و رییس هیات اجرایی شهرستان قشم، گفت: با توجه به استقبال خوب مردم از انتخابات، تعدادی از حوزه ها با کمبود تعرفه مواجه شدند.
به گزارش جمعه شب ایرنا، مهندس مهدی ایران نژاد در دیدار با خبرنگاران افزود: مشاهده حضور سبز مردم دراولین ساعات رای گیری، نوید از استقبال خوب انتخابات مجلس هشتم درشهرستان قشم را به همراه داشت که به لطف خدا با اعلام نتایج نهایی، دل دوستداران ولایت و عاشقان میهن اسلامی شاد خواهد شد.
وی، اظهار داشت:با750 نفر عوامل اجرایی و 86 صندوق اخذ رای که 66 صندوق آن ثابت و 20 صندوق سیار بود،کار اخذ رای از واجدین شرایط را در شهر قشم، بخش مرکزی، بخش شهاب و جزیره هرمز انجام دادیم.
فرماندار شهرستان قشم، در خصوص چگونگی حفاظت از صندوق های رای، گفت: با 400 نفر از عوامل نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج، از صندوق های رای مردم در شهر قشم، بخش مرکزی و همچنین در بخش شهاب و جزیره هرمز، حفاظت گردید.
ایران نژاد، گفت:این حضور فعالانه مردم عزیز و شهید پرور شهرستان قشم، نشانه غیرت،اقتدار و فرهنگ غنی آنان است که باحضور خود، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.
وی، از تمام مردم شهرستان قشم و عواملی که در کار برگزاری این حماسه تاریخی نقش آفرینی کردند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: نتیجه حضور حداکثری مردم در انتخابات، پایه های نظام اسلامی را مستحکمتر از گذشته کرد و این عمل صالح مردم، با پاداش خداوند همراه خواهد بود.
نامزدهای انتخاباتی استان هرمزگان، در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی 5 کرسی مجلس را بخود اختصاص خواهند داد.
سه نماینده توسط مردم بندرعباس،بندرخمیر، ابوموسی، حاجی آباد و شهرستان قشم و دو نماینده نیز توسط مردم حوزه های دیگر این استان مشخص خواهند شد.
شهرستان قشم با بیش از 105 هزار جمعیت، در جنوب ایران واقع است. ک/3 1387/675 ماره 1154 ساعت 21:36 تمام
۰ نفر