۲۴ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7581734
T T
۰ نفر
رییس دفتر نظارت بر انتخابات کرمان روند انتخابات را خوب توصیف کرد ................................................................
کرمان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/12/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.مجلس.هشتم.
رییس دفتر نظارت بر انتخابات استان کرمان روند برگزاری اجرای انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان را خوب توصیف کرد.
"محمدعلی علمی"روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود:باتوجه به گزارشهای دریافتی از ناظران انتخاباتی در استان کرمان، خوشبختانه در همه شعب اخذ رای نظم و انضباط خوبی برقرار بوده است.
وی بیان کرد: هیات های اجرایی به همراه بازرسان و سربازرسان تاکنون توانسته اند به تمامی وظایف خود در امر اجرای انتخابات خوب عمل کنند.
وی گفت : با توجه به استقبال خوب مردم در این دوره از انتخابات و بر اساس وظایف قانونی خود، بعد از ظهر امروز پیشنهاد تمدید اخذ رای تا ساعت 21 به وزارت کشور را اعلام نمودیم.
علمی با اشاره به عوامل نظارتی گفت: برای انتخاب این افراد جهت روند انتخابات سعی کردیم از نیروهای متعهد، تحصیلکرده که در گرایش های مختلف مانند حقوق و مدیریت دارای سابقه خوب باشند استفاده کنیم.
وی بیان کرد:برای برگزاری انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی دراستان کرمان دو هزار و 450 بازرس، 330 سربازرس، 35 بازرس ویژه بر روند برگزاری انتخابات نظارت می کنند.
وی اظهار داشت : 128 ستاد بازرسی شامل پنج بازرس در ستاد بازرسی استان، 48 بازرس در ستاد بازرسی شهرستانها و 75 بازرس در ستاد بازرسی بخشداری ها این استان فعالیت دارند.
به گفته وی، تمامی بازرسان و سربازرسان به همراه بازرسان ویژه تا پایان شمارش آرا در حوزه های انتخابی خود حضور خواهند داشت.
استان کرمان با یک میلیون و 762 هزار و 855 واجد شرایط اخذ رای دارای 10 کرسی در مجلس شورای اسلامی است.ک/3 3006/507/659 ماره 1150 ساعت 21:35 تمام
۰ نفر