۲۴ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7581627
T T
۰ نفر
استاندار خوزستان از توجه ویژه رییس جمهور به این استان تقدیر کرد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/12/86 داخلی.سیاسی.اقتصادی.رییس جمهور.
استاندار خوزستان پنجشنبه در مراسم بهره برداری از چند طرح اقتصادی که با حضور رییس جمهور و هیات همراه انجام شد، از نگاه ویژه دولت برای رفع مشکلات و موانع توسعه خوزستان تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش ایرنا در این مراسم سید جعفر حجازی با خیر مقدم به رییس جمهور در سفر به خوزستان، گفت: کار ساخت پنج هزار و 259 پروژه با 11 هزار و 500 میلیارد ریال در زمان دولت آقای احمدی نژاد آغاز و به پایان رسیده است.
وی با بیان اینکه ساخت یک هزار و 800 پروژه دیگر نیز در این دوره آغاز شده افزود: بهره برداری از این تعداد طرح سال آینده خواهد بود.
استاندار خوزستان گفت:شتاب کارهای عمرانی در دولت نهم سرعت بالایی گرفته و در همه جای این استان با تلاش و جدیت جریان دارد.
حجازی با ابراز خرسندی از نگاه ویژه دولت و رییس جمهور در زمینه تخصیص اعتبارات مورد نیاز خوزستان گفت:در خوزستان هیچ پروژه ای به دلیل نبود اعتبار معطل نمانده است.
وی تخصیص اعتبار به خوزستان در دولت نهم را 2 و نیم برابر دولت قبلی عنوان کرد و افزود: برای بهره برداری طرحهای امروز در خوزستان 15 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که سه هزار فرصت شغلی ایجاد کرده اند.
استاندار خوزستان گفت:در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال نیز 648 پروژه با پنج هزار میلیارد ریال و ایجاد 10 هزار فرصت شغلی در استان خوزستان به بهره برداری رسید.
در این مراسم استاندار خوزستان به نمایندگی از مردم، مسوولان، روحانیان و شورای اداری استان از خدمات دولت نهم که باعث رضایتمندی مردم و شتاب اجرای کارها شده تقدیر و تشکر کرد.
محمود احمدی نژاد رییس جمهور کشورمان امروز پنجشنبه برای بهره برداری از چند طرح اقتصادی وارد خوزستان شده است.ک/2 640/7162/646 شماره 037 ساعت 12:24 تمام ماره 1043 ساعت 20:06 تمام
۰ نفر