۲۳ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7580526
T T
۰ نفر
حضور حداکثری در انتخابات ،کشور را از زیاده خواهی های دشمنان ایمن می کند .....................................................................
کرمان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 23/12/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.دیدگاه.
بخشدار شهداد از توابع کرمان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، کشور را از زیاده خواهی های دشمنان ایمن کرده و پشتوانه قوی برای مجلس هشتم در قانونگذاری خواهد بود.
"محمد مومنی" پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا از مردم خواست با صلابت در پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند و جلوه ای از همبستگی ملی را به نمایش بگذارند.
وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای تاثیرگذاری بر انتخابات ایران اظهار داشت: میزان حضور مردم در انتخابات اولین موضوعی است که بیگانگان به تحلیل آن پرداخته و پس از آن به نتیجه انتخابات توجه می کنند.
او از رای دهندگان خواست تا با مقایسه عملکردها به کسانی رای دهند که به اصول انقلاب و ولایت فقیه پایبند بوده تا خدای ناکرده حوادث مجلس ششم پیش نیاید.
وی در بیان خدمات دولت نهم اظهار داشت: بسیاری از خدمات دولت نهم هنوز به خوبی اعلام نشده و مردم باید به این نکته توجه کنند که کارهای زیربنایی در مدت کوتاهی به پایان نمی رسد.
به گفته مومنی از ابتدای فعالیت دولت احمدی نژاد 350 واحد مسکونی با اعتبارات کم بهره در بخش شهداد ساخته شده و سه مجموعه ورزشی در روستاهای این بخش به بهره برداری رسیده است.
وی همچنین از ساخت سالن ورزشی در شهر اندوهجرد و سالن چند منظوره در شهر شهداد خبر داد و گفت: آبرسانی به روستای "پشوییه" و بهره برداری از جاده شهداد - نهبندان از دیگر خدمات دولت در بخش شهداد است.
او افزود: در یک سال گذشته در بخش شهداد 100 نفر در قالب طرحهای خود اشتغالی مشغول به کار شده اند.
بخشدار شهداد تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در شهداد را هشت هزار نفر اعلام کرد و گفت: 16 شعبه اخذ رای با همکاری 300 نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی کار رای گیری را در 91 روستا و آبادی و دو نقطه شهری بخش شهداد بر عهده دارند.
وی با اشاره به وسعت 24 هزار کیلومترمربعی شهداد از هشت شعبه سیار اخذ رای از 16 شعبه خبر داد و تصریح کرد: تمام تلاش عوامل اجرایی و نظارتی بر این است که صندوق های اخذ رای همه بخش را پوشش داده و رای مردم را در هر نقطه ای از بخش اخذ نمایند.
بخش شهداد در 90 کیلومتری شمال شرق کرمان قرار دارد.
7440/507/659 شماره 378 ساعت 16:26 تمام
۰ نفر