۲۳ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7580182
T T
۰ نفر
تبلیغات داوطلبان در آخرین ساعات از مهلت قانونی در مهاباد شدت پیدا کرد .....................................................................
مهاباد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 23/12/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.تبلیغات.
تبلیغات داوطلبان هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان مهاباد در آخرین ساعات از مهلت قانونی زمان تبلیغات شدت پیدا کرد.
این تبلیغات که درابتدا بصورت پخش عکس و بروشور داوطلبان در بین مردم و خودروها بویژه در خیابان های مرکزی شهر انجام می گرفت، پس از چند ساعت به تجمع در برابر ستادهای تبلیغاتی، میادین و خیابان های اصلی شهر انجامید.
این تجمع ها در برابر ستادهای تبلیغاتی گاهی آنچنان زیاد بود که موجب راه بندان کامل خیابان ها شده و ماموران راهنمایی و رانندگی را مجبور به بستن این خیابان ها می کرد.
در این تجمع ها هواداران این نامزدها بدون هیچگونه درگیری و در آرامش کامل در طرفداری از کاندیدای مورد نظر خود به تبلیغات پرداختند.
در یکی از ستادهای انتخاباتی ویژه زنان در یکی از میادین اصلی شهر نیز که شمار زیادی از بانوان در آن تجمع کرده بودند از دیگر جلوه های تبلیغات روز گذشته بود.
هواداران کاندیداها نیز در آخرین شب از زمان تبلیغات قانونی اقدام به توزیع انبوهی از عکس، شب نامه و بروشورهای تبلیغاتی در داخل منازل و مغازه ها نمودند.
با وجود پایان زمان قانونی تبلیغات، شماری از هواداران کاندیداها همچنان به تبلیغات مخفیانه خود ادامه می دهند که پیش بینی می شود امشب به اوج خود برسد.
صدور اطلاعیه هایی ازسوی کاندیداها دردعوت از مردم برای شرکت در انتخابات روز 24 اسفندماه و انتخابی از روی آگاهی و دقت از دیگر تبلیغاتی است که در آخرین روز تبلیغات کاندیداها به چشم می خورد.
در شهرستان مهاباد پنج کاندیدا برای دستیابی به یک کرسی نمایندگی مجلس هشتم با یکدیگر رقابت می کنند.ک/3 584/587 شماره 037 ساعت 09:50 تمام
۰ نفر