۲۱ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7579477
T T
۰ نفر
شهرداری بندرعباس با نتیجه پرگل، سرخ پوشان دلوارافزار را شکست داد ..................................................................
بندرعباس، خبرگزاری جمهوری اسلامی 21/12/86 داخلی.ورزشی.فوتبال تیم شهرداری بندرعباس درهفته شانزدهم از از دور برگشت مسابقه های فوتبال دسته اول باشگاههای ایران جام آزادگان در یک بازی خانگی موفق شد با شکست 3 بر صفر تیم سرخ پوشان دلوارافزار را شکست دهد.
گزارش روز سه شنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی از ورزشگاه تختی بندرعباس حاکی است:گل اول تیم شهرداری بندرعباس درنیمه اول بازی بوسیله بازیکن شماره 10 این تیم" حمیدرضا خدمتکاری" در دقیقه 45 وارد دروازه دلوارافزار شد.
گل دوم شهرداری بندرعباس نیز در دقیقه 78 بازی توسط یار تازه وارد این تیم "عبدالله شاه حسینی"که به جای گردان وارد زمین شده بود به ثمر رسید.
همچنین گل سوم شهرداری با ضربه سربازیکن خارجی این تیم"استیانوسکی" در دقیقه 85 بازی به تور دروازه تیم سرخ پوشان دلوارافزار دوخته شد.
هر چند بازیکنان شهرداری بندرعباس تا دقیقه 25 بازی در زمین سرگردان بودند اما تعویض های به موقع"کربکندی" موجب شد تا این تیم از حالت انفعالی خارج شود و حتی یک گل نیز در ثانیه های قانونی نیمه اول به ثمر برساند.
در تیم حریف نیز این "کارلوس سانتوز" بازیکن ریزنقش برزیلی سرخ پوشان دلوارافزار بود که به عنوان چهره شاخص با دوندگی های زیاد در همه جای زمین حضور داشت و چندین نوبت نیز دروازه شهرداری بندرعباس را به خطر انداخت.
بازی دو تیم شهرداری بندرعباس و سرخ پوشان دلوارافزار با حضور چهارهزار تماشاگر در ورزشگاه تختی شهر بندرعباس برگزار شد.
قضاوت این بازی را"رحیم مهرپیشه" به کمک آقایان"محمد حسین مفتاح " و "محمدرضاغنو" بر عهده داشتند که سه کارت زرد به نام بازیکنان شهرداری بندرعباس صادر کردند.
شهرداری بندرعباس با این برد و یک بازی کمتر با دلیل تفاضل گل بهتر به رده اول جدول گروه الف لیگ دسته اول باشگاههای کشور جام آزادگان صعود کرد.
ک/3 512/667/543 شماره 444 ساعت 16:53 تمام
۰ نفر