۲۱ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7579246
T T
۰ نفر
رییس مجمع طلاب شاهد قم: مردم به کاندیدای مروج فرهنگ ایثار رای دهند ...................................................................
قم، خبرگزاری جمهوری اسلامی 21/12/1386 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.دیدگاه.
رییس مجمع طلاب شاهد و ایثارگر استان قم گفت: مردم درانتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی به کاندیداهای انقلابی که فرهنگ ایثار را ترویج کنند، رای دهند.
حجت الاسلام غلامرضا ساکت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: مردم ایران برای تداوم راه امام خمینی (ره ) و شهدا باید در انتخابات افراد متدین، انقلابی و وفادار به نظام اسلام را انتخاب کنند.
وی اظهار داشت: برای دفاع از فرهنگ اسلام و انقلاب حضور همه آحاد ملت ایران در انتخابات امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
استاد حوزه علمیه قم از طلاب و فضلای حوزه علمیه خواست که همه مردم را برای حضور حماسی در انتخابات چهارم اسفند تشویق نمایند.
ساکت تصریح کرد: یک فرد مسلمان هرگز در برابر سرنوشت کشور و آینده خود بی تفاوت نیست.
وی ادامه داد:اگر ملت حضور پررنگی درانتخابات آینده داشته باشند دشمنان انقلاب مایوس و به اقتدار نظام اسلامی ایران افزوده خواهد شد.
ساکت خاطرنشان کرد: روحانیون حوزه علمیه قم در همه مشکلات و نیازها همراه انقلاب و نظام حرکت کردند و درانتخابات آینده نیز باید نقش پررنگی داشته باشند.
وی یادآور شد: دشمنان با تبلیغات گسترده قصد دارند که مانع از حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای شوند ولی ملت با آگاهی باید این نقشه را خنثی کنند.
ساکت ادامه داد: طلاب و روحانیون از ماهها قبل در ایام تبلیغات به صورت غیرمستقیم مردم را برای حضور در صحنه ها خصوصا انتخابات تشویق و دعوت کردند و امید است که انتخابات پرشور و باشکوهی را در کشور شاهد باشیم.
ک/3 7401/550/548 شماره 213 ساعت 12:32 تمام
۰ نفر