۲۰ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7578855
T T
۰ نفر

مردم گیلان: شرکت در انتخابات مجلس یک وظیفه است

۲۰ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7578855
مردم گیلان: شرکت در انتخابات مجلس یک وظیفه است ...............................................
رشت، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/12/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.
جمعی از مردم استان گیلان اعلام کردند: شرکت مردم در صحنه های مختلف کشور از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی یک وظیفه ملی و شرعی است.
آنان روز دوشنبه در آستانه برگزاری انتخابات هشتمین دوره نمایندگی مجلس" در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزودند: همه ما وظیفه داریم که برای رقم زدن آینده بهتر برای کشور خود در انتخابات این دوره نیز مانند دوره های گذشته حضور گسترده داشته باشیم.
آنان گفتند: انقلاب اسلامی ما با فداکاری و رشادت انسانهای بزرگ و خون هزاران شهید به ثمر نشست و امروز وظیفه ما است که برای حفظ ارزش های انقلاب در انتخابات 24 اسفند حضور فعال داشته باشیم.
این افراد با بیان این مطلب که برای انتخاب بهترین نماینده باید تلاش شود، افزودند: باید با آگاهی و شناخت کامل بهترین نامزدهای نمایندگی مجلس را انتخاب کنیم.
آنان تخصص، تعهد، پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی، دلسوز و مردمی بودن را از مهمترین خصوصیات یک نماینده اصلح عنوان کردند.
"حسین نعیمی" یکی از گیلانی ها در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: همه ما وظیفه داریم که در صحنه های مختلف کشور خود حضوری گسترده داشته باشیم.
وی شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی و شرعی عنوان کرد و افزود: باید دراین دوره از انتخابات نیز مانند دوره های گذشته حضوری باشکوه داشته باشیم.
وی تخصص، مردمی بودن و پایبندی به ارزشهای انقلاب اسلامی را از جمله مهمترین ویژگی های یک نماینده اصلح عنوان کرد و اظهار داشت: یک نماینده باید با این خصوصیات برای مردم و کشور خود کار کند.
"مریم علی پور" یکی دیگر از ساکنین شهر رشت مرکز استان گیلان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت در انتخابات وظیفه ملی ما ایرانیان است.
وی اضافه کرد: برای تعیین سرنوشت و آینده خود باید حتما در انتخابات حضوری گسترده و چشمگیر داشته باشیم.
وی با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی با فداکاری و شهادت انسان های بزرگی به ثمر نشسته است، اظهار داشت: برای دفاع از انقلاب و ارزشهای آن باید در انتخابات جمعه این هفته حضور یابیم.
وی پایبندی به ارزشهای انقلاب اسلامی و داشتن تخصص، صداقت، ایمان و شجاع و دلسوز بودن را از خصوصیات بارز یک نماینده اصلح عنوان کرد.
وی اضافه کرد: بایستی با شناخت کامل در انتخاب 24 اسفند حضور یابیم و بهترین نامزد انتخاباتی را با خصوصیات یاد شده، انتخاب کنیم.
این گیلانی تاکید کرد: افرادی را راهی مجلس کنیم که برای مردم، کشور و آبادانی آن تلاش کنند.
"مجید موسوی" یکی دیگر از مردم استان گیلان شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و ملی هر ایرانی دانست و گفت: همه ما بایستی در انتخابات 24 اسفند، حضوری دشمن شکن داشته باشیم.
وی حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف را موجب عقب نشینی دشمن می شود، افزود: با حضور در انتخابات 24 اسفندماه، مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی خواهیم زد. ک/4 7286/1552/508 شماره 433 ساعت 15:35 تمام
۰ نفر