۲۰ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7578709
T T
۰ نفر
سازمان آتش نشانی کرمان برای چهارشنبه آخر سال آماده است .....................................................
کرمان،خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/12/86 داخلی.اجتماعی.شهرداری.آتش نشانی.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از آمادگی این سازمان در روز چهارشنبه آخر سال خبر داد.
"علی کردی "روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به برگزاری آیین های خاص در این روز و به منظور پیش گیری از حوادث و سوانح، همکاری و تعامل میان سازمان ها و ارگان های ذیربط توسط این سازمان بعمل آمده است.
وی بیان کرد: نیروی انتظامی، شهرداری، آموزش و پرورش،منابع طبیعی،محیط زیست از جمله سازمان ها و نهادهایی هستند که هماهنگی های لازم با آنها بعمل آمده تا شاهد وقوع کمترین سوانح در روز چهارشنبه آخر سال باشیم.
کردی گفت: 90 امدادگر در پنج مرکز آتش نشانی کرمان از ساعت 16 روز 27 اسفند ماه تا 20 فروردین ماه سال آینده به حالت آماده باش قرار دارند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمان افزود: 10 دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین اطفای حریق، دو دستگاه خودروی امداد نجات، شش دستگاه خودروی سبک جهت حمل کپسول آتش نشانی به همراه دودستگاه موتورسیکلت امدادی در قالب اکیپهای ثابت و سیار مراسم کنترل و ایمنی چهارشنبه آخر سال را بر عهده دارند.
کردی با اشاره به اینکه سال گذشته دو نفر در چهارشنبه آخر سال مجروح شدند، از والدین خواست تا ضمن رعایت نکات ایمنی، نسبت به کنترل فرزندان خود در استفاده از مواد محترقه اقدام کنند.ک/3 ف/3006/507/659 شماره 287 ساعت 13:11 تمام
۰ نفر