۱۹ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7578418
T T
۰ نفر
رییس شورای جبهه متحداصولگرایان اصفهان: ملاک انتخاب، شایستگی و کارآمدی است ....................................................................
اصفهان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/12/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.دیدگاه.
رییس شورای جبهه متحد اصولگرایان منطقه اصفهان گفت: ملاک انتخاب برای افرادی که در لیست این جبهه قرار گرفته اند، شایستگی و کارآمدی است.
به گزارش ایرنا، آیت الله "سید ابوالحسن مهدوی" در نشستی با خبرنگاران استان اصفهان افزود: بر اساس نمراتی که افراد کسب کرده اند، تصمیم گرفته شد و در مورد بسته شدن لیست جبهه، افراد اصلح را که دارای شرایط مورد نظر بودند، انتخاب کردیم.
وی، بر لزوم تقویت اتحاد بین مردم تاکید کرد و گفت: بر هم زدن اتحاد، خواه بین گروه ها و مردم در زمان حاضر، خلاف شرع است.
رییس شورای جبهه متحد اصولگرایان منطقه اصفهان با اشاره به توجه به عدم تخریب دیگران از سوی افرادی که متشرع هستند، افزود: نباید با این کارها، مردم را نگران کرد و ما نگران، نگرانی های مردم هستیم.
وی درمورد لیست اصولگرایان گفت:از طیف های پیروان رهبری،جمعیت ایثارگران و اصولگرایان تحول خواه و رایحه خوش خدمت هر کدام دو نماینده در جلسه هایی برای انتخاب لیست واحد جبهه متحد حضور داشته اند و افراد تعیین شده در لیست، 40 سرفصل را برای کسب دو هزار امتیاز پشت سرگذاشته اند و افراد دارای امتیاز بالاتر در لیست قرار گرفتند.
545/ 603/ 607 شماره 661 ساعت 19:57 تمام
۰ نفر