۱۹ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7578276
T T
۰ نفر

همایش میدانی درختکاری در شهرری برگزار شد

۱۹ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7578276
همایش میدانی درختکاری در شهرری برگزار شد .........................................
شهرری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/12/86 داخلی .اجتماعی .مناسبت ها.هفته منابع طبیعی همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی ، همایش میدانی درختکاری با حضور جمعی از شهرداران مدرسه و دانش آموزان روز یکشنبه در شهرری برگزار شد.
مسوول کلینیک گل و گیاه شهرداری منطقه 20 در گفت و کو با خبرنگار ایرنا هدف از برپایی همایش میدانی درختکاری را آموزش نحوه کاشت صحییح نهال و طرز نگهداری آن به دانش آموزان عنوان کرد.
"مینا کیهان " افزود: کاشت نهال ، سبب سالم نگهداشتن فضاهای سبز و طراوت و شادابی آنها می شود.
وی اظهارکرد: کاشت 300 اصله نهال ، در زمینی که قرار است طرح مرزعه خانواده در آن اجرا شود، توسط کارشناسان نواحی شهرداری منطقه 20 و پنج نفر از کارشناسان کلینیک گل و گیاه به 200 نفر دانش آموز مقطع راهنمایی آموزش داده می شود.
کیهان ادامه داد38: نفر از شهرداران مدارس نیز پس از یادگیری شیوه کاشت نهال ، کاشت درخت بنام خود را بر عهده می گیرند.
وی افزود: هر کدام از نهال ها دارای شناسنامه هستند و به نام دانش آموزان صادر وثبت می شوند و هر نفر مسوولیت رشد و آبیاری آنها را به عهده دارد.
کیهان در ارتباط با اجرای طرح مزرعه خانواده در شهرری ، گفت : در این طرح، تمامی وسایل مورد نیاز کاشت یک درخت در اختیار شهروندان گذاشته می شود و برداشت محصول و مراقبت ازاین درختان توسط افراد صورت می گیرد.
در پایان این همایش ، از هشت نفر باغبان نمونه از هشت نواحی فضای سبز شهرداری منطقه 20 تقدیر شد.ک 2 4461/ 0037/1547 شماره 519 ساعت 16:38 تمام
۰ نفر