۱۹ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7578216
T T
۰ نفر
جمعی از مسوولان شهرری:حضور مردم درانتخابات نشانه اقتدار ملت است ...............................................................
شهرری،خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/12/86 داخلی.اجتماعی .انتخابات . هشتم جمعی از مسوولان شهرستان ری حضور مردم در انتخابات را نشانه اقتدار ملت ایران دانستند.
رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری گفت:ملت ایران هوشیارانه و با آگاهی کامل به پای صندوق های رای خواهند رفت و با حضور خود در انتخابات بیست و چهارم اسفند اقتدار ملت ایران را به نمایش خواهند گذاشت .
"فتح الله عباسی"در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در جمهوری اسلامی مردم تصمیم گیرندگان اصلی نظامند که این خود یکی از افتخارات ملت ایران است .
وی تصریح کرد: درایت ملت و دلتمردان ایران در نظام جمهوری اسلامی ، بر خلاف میل دشمنان انسجام بین مردم را روز به روز محکم تر خواهد ساخت .
عباسی گفت : در زمان حاضر حضور در عرصه انتخابات و تصمیم گیری سرنوشت ملت به عنوان یک جهاد معرفی شده که هر کسی شرکت در آن را وظیفه شرعی خود می داند.
رییس اداره بازرگانی شهرستان ری هم گفت : نظام کشور ما نظامی مردمی است که تمام تصمیمات اجرایی آن با انتخاب افراد شایسته توسط مردم اخذ می گردد.
"قاسم تختی پور"خاطر نشان کرد:پیروزی ملت ایران در دستیابی به انرژی هسته ای اشتیاق مردم را برای حضور درانتخابات دو چندان خواهد ساخت .
وی اظهار کرد: مردم باید باآگاهی کامل در پای صندوق های رای حضور یافته و با درایت خود شایسته ترین افراد را برای تصمیم گیری در مجلس شوارای اسلامی کشورمان انتخاب نمایند.
تختی پور گفت : همه مردم بااعتقاد راسخ و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر باحضور در پای صندوق های رای به فرمان امام خمینی (ره ) لبیک خواهند گفت.
مدیر توزیع برق منطقه ای ری نیزاز مردم خواست:در زمان باقیمانده تا برگزاری انتخابات مجلس هشتم تحقیقات و اطلاعات خود را درباره کاندیداهای حاضر تکمیل نمایند.
"داود زین الدینی " گفت : مردم باید برای انتخاب افراد اصلح سوابق گذشته آنان را در خدمت به جامعه بررسی نموده و سپس تصمیم گیری نمایند.
وی اظهار کرد: مردم ایران با حضور درانتخابات حمایت همه جانبه خود را از نظامی جمهوری اسلامی به گوش جهانیان خواهند رساند.
24 اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود .ک/ 4 4461/ 4037/1547 شماره 459 ساعت 16:29 تمام
۰ نفر