۱۱ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7574658
T T
۰ نفر
دوره های آموزشی در مرکز فناوری اطلاعات و مدیریت امور زنان کیش برگزار شد ......................................................................
کیش ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 11/12/86 داخلی.اجتماعی.آموزش.
دوره آموزشی قانون برگزاری مناقصات عمومی،توسط معاونت طرح، برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات یکشنبه در سالن کنفرانس مرکز فناوری اطلاعات جزیره کیش برگزار شد.
به گزارش خبرنگارایرنا،در این دوره آموزشی اعضای کمیسیون معاملات سازمان منطقه آزاد کیش، مدیران و کارشناسان شرکت ها وموسسات تابعه این سازمان با قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی آن آشنا شدند.
همچنین آیین نامه اجرایی نظام مستندسازی واطلاعرسانی مناقصات وآیین نامه های اجرایی بند "ه" ماده 29 قانون اساسی از دیگر موضوعات مورد بحث این دوره آموزشی یک روزه بود که در آن بیش از 40 نفر حضور داشتند.
علاوه بر این در آستانه عید نوروز یک دوره فشرده آموزش سبزه های فانتزی به مناسبت فرا رسیدن سال نو برای بانوان در مدیرت امور زنان جزیره کیش امروز برگزارشد.
بتول اسفندیاری مدرس این دوره آموزشی روزشنبه درگفت وگوباخبرنگار ایرنا افزود: این دوره آموزشی طبق برنامه های روز آموزشی و برای تزیین سبزه ها برای جشن ها،سفره عقد و سفره هفت سین بر روی انواع ماکت ها با شرکت بیش از 200 نفر از بانوان در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.
همچنین یک دوره آموزش طبخ غذاهای دریایی روز 14 تا 16 اسفند ماه سال جاری برای طبخ انواع غذاهای دریایی توسط مدرس بین المللی آشپزی در مدیریت امور زنان کیش برگزار می شود.
همچنین مدیریت امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش برای عرضه صنایع خانگی، و هنرهای دست ساز خانواده بازارچه خانگی را روز 19 اسفند ماه سال جاری برگزار می کند.
نمایشگاه آثار نقاشی مدرن با ترکیبی از اشکال و رنگ های سبک روز ساناز ساری زاده از امروز تا 20 اسفندماه جاری در ساختمان مرکزی مدیریت امور زنان کیش برگزار می شود.ک/3 1357/1108/675 شماره 488 ساعت 18:38 تمام
۰ نفر