۸ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7573510
T T
۰ نفر
استاندار فارس:شرایط استقبال از مسافران نوروزی باید فراهم شود .............................................................
شیراز ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 8/12/86 داخلی.اجتماعی.ستاد تسهیلات نوروزی.
استاندار فارس گفت: شرایط وامکانات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی که به استان فارس سفر می کنند باید فراهم شود.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مهندس سید محمدرضا رضازاده در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در شیراز افزود: باتوجه به تقارن ایام نوروز با میلاد حضرت رسول (ص ) و همچنین پایان یافتن ماه محرم و صفر پیش بینی می شود نوروز امسال در مقایسه با سال قبل شاهد حضور مسافران بیشتری دراستان فارس و خصوصا شهر شیراز باشیم.
وی اظهار داشت: دراین ایام باید با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم اطلاع رسانی مناسب برای شهروندان ومسافران نوروزی صورت گیرد.
رضازاده اضافه کرد: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروز برخی افراد قصد اجاره دادن منازل مسکونی خود به مسافران را دارند باید طوری برنامه ریزی شود تا این افراد با معرفی خود به ستادهای ویژه اقدام به اسم نویسی نمایند تا این کار با هماهنگی و نظم خاصی انجام شود.
استاندار فارس همچنین خواستار استقرار پایگاه های امداد و خدمات رسانی در تمام مسیرها و محورهای استان فارس خصوصا مسیرهای پر تردد شد و اظهار داشت:برای استقرار مسافران در پارک ها نیز باید تمهیدات لازم اندیشیده شود وامنیت مسافرانی که درپارک ها مستقر می شوند نیز به طور کامل تامین شود.
وی گفت:باتوجه به نیاز مسافران نوروزی برای دریافت وجوهات نقدی بانک ها نیز باید نسبت به خدمات رسانی مناسب و سریع برنامه ریزی نمایند و خصوصا در بحث عابر بانک ها هماهنگی های لازم صورت گیرد تا هیچ دستگاه خود پردازی با مشکل مواجه نشود و مردم مشکل دریافت پول نداشته باشند.
در این جلسه، مسوولان نهادها و ادارات مرتبط با ستاد تسهیلات نوروزی، ضمن ارائه گزارش هایی ازفعالیت های صورت گرفته،پیشنهادها و راهکارهایی را برای خدمات رسانی مناسب تر به مسافران نوروزی ارائه نمودند.ک/2 7381/515/675 شماره 069 ساعت 10:24 تمام
۰ نفر