۷ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7573118
T T
۰ نفر
تیمهای صعودکننده در رقابتهای بسکتبال دانشجویان در گلستان مشخص شدند .....................................................................
گرگان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/12/86 داخلی.ورزشی.بسکتبال.دانشگاه آزاد.
با پایان یافتن مرحله نیمه نهائی رقابتهای بسکتبال دانشجویان دختر منطقه 10 دانشگاههای آزاد اسلامی کشور، تیمهای صعودکننده به دیدار نهائی این دوره از رقابتها مشخص شدند.
در مرحله نیمه نهائی این رقابتها 2 دیدار در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد، که در نخستین دیدار تیمهای دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای گرگان و شاهرود به مصاف هم رفتند که در پایان واحد شاهرود موفق شد با نتیجه 67 بر 52 حریف خود را شکست دهد و به عنوان یکی از فینالیست های این دوره از رقابتها مشخص شود.
در دومین دیدار نیز تیمهای واحدهای علی آباد کتول و گرمسار به مصاف هم رفتند که در پایان تیم علی آباد کتول موفق شد با نتیجه 58 بر 46 بر حریف خود غلبه کند و دیگر تیم فینالیست این رقابتها شود.
برهمین اساس دیدار رده بندی این دوره از رقابتها از لحظاتی پیش بین تیمهای واحدهای گرگان و گرمسار آغاز شده است و دیدار فینال را تیمهای علی آباد کتول و شاهرود برگزار می نمایند.
به گزارش ایرنا، در رقابتهای بسکتبال دانشجویان دختر منطقه 10 دانشگاههای آزاد اسلامی کشور که 8 تیم از استانهای گلستان و سمنان حضور داشتند، دانشگاههای آزاد اسلامی واحدهای گرگان، علی آباد کتول، آزادشهر، گنبدکاووس، گرمسار، شاهرود، دامغان و سمنان از روز یکشنبه رقابتهای خود را به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان آغاز کرده بودند.
تیم قهرمان این دوره از رقابتها به عنوان قهرمان منطقه 10 در رقابتهای مناطق 11 گانه دانشگاههای آزاد اسلامی شرکت خواهد کرد.
506/7467 شماره 228 ساعت 12:48 تمام
۰ نفر