۱۸ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7564671
T T
۰ نفر
وزیر تعاون: همه نقشه های دشمنان علیه ایران نقش برآب است ........................................................
ساری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/11/86 داخلی.اجتماعی.یادواره.شهیدان.وزیر.فریدونکنار.مازندران.
وزیر تعاون گفت: دشمنان ملت ایران در همه حال علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه می کنند ، اما همه نقشه های آنان باپایداری مردم نقش برآب است.
" محمد عباسی " که پنجشنبه شب در یادواره 350 شهید و سردار"حسین بصیر" در فریدونکنار مازندران سخن می گفت ،افزود: امروز ایثارگری هاو رشادت های شهیدان به عنوان ارزش های نظام جمهوری اسلامی در بسیاری از کشورهای دنیا تبلور خاصی پیدا کرده است.
وی ادامه داد: علاوه بر رشادتهایی که طی هشت سال دفاع مقدس رزمندگان به ثبت رساندند ،ارزش های انقلاب اسلامی که مردم و امام راحل به وجود آورده اند نیز باید به نسل جدید وآینده منتقل شود.
وزیر تعاون به توطئه های دشمنان که همیشه در کمین ملت ایران است، اشاره کرد و گفت: عزت و افتخار ملت ایران به واسطه خون شهداست.
وی به رشادت های سرداران بزرگی چون "حسین بصیر " اشاره کرد و اظهار داشت : ملت پایدار و استوار ایران اسلامی همیشه به ارزش هایی که که شهدا در مقاومت به یادگار گذاشته اند ، پایبند هستند.
وزیر تعاون تصریح کرد: دولت نهم نیز امروز همه ارزش های جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی را ارج نهاده و توجه ویژه ای به گسترش فرهنگ رشادت و ایثار و پایداری دارد.
وزیر تعاون در ادامه به پرتاب سازه فضایی کاوشگر که اخیرا با حضور رییس جمهوری صورت گرفت اشاره کرد وانرا نشانه و نمونه ای از جرات و توانمندی علمی دانشمندان ایرانی عنوان کرد.
وزیر تعاون همچنین به عملکرد دولت نهم در عرصه های سیاست های داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: اکنون رییس جمهور ایران وسیاست های کشورمان در کشورهای مختلف ازجمله کشورهای عربی از محبوبیت خاصی برخوردار است.
به گزارش ایرنا، وزیر تعاون همچنین عصر امروز کلنگ آغاز عملیات اجرایی تعاون مسکن مهر شهرستان فریدونکنار را به زمین زد.
فریدونکنار با جمعیت حدود 55 هزار نفر یکی از شهرستانهای ساحلی استان مازندران است.ک/2 506/2585/ 402 شماره 561 ساعت 19:46 تمام
۰ نفر