۱۸ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7564507
T T
۰ نفر
مردم چهارمحال و بختیاری به " مهمانی لاله ها " رفتند .....................................................
شهرکرد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/11/86 داخلی .فرهنگی.غبارروبی.فجر 30.
به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و همزمان با سراسر میهن اسلامی، آیین غبار روبی گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، با عنوان"میهمانی لاله ها" روز پنجشنبه با حضور امت شهیدپرور در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
در این آیین اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا، گلزار دو هزار و 400 شهید دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در 286 گلزار شهدا در شهرستانهای بروجن،شهرکرد، اردل،فارسان، کوهرنگ و لردگان و کیار چهارمحال و بختیاری غبارروبی و عطرافشانی کردند.
همزمان با این آیین بسیاری از خانواده های شهدا، بسیجیان و رزمندگان هشت دفاع مقدس با حضور بر مزار شهدا بار دیگر با آرمانهای والای شهیدان و امام راحل تجدید میثاق کردند.
همچنین در هفتمین روز از دهه مبارک فجر روز ایثار و شهادت، آیین میثاق با شهدای گمنام استان، روز پنجشنبه از سوی بسیج دانشجویی و دانشگاه جامع عملی کاربردی چهارمحال و بختیاری در" تپه نورالشهدا" برگزار شد.
در این آیین جمع زیادی از دانشجویان چهارمحال وبختیاری با برگزاری دعای توسل و زیارت عاشورا با آرمانهای انقلاب اسلامی ، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.ک/2 7359/671/ 607 شماره 397 ساعت 16:17 تمام
۰ نفر