۱۸ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7564396
T T
۰ نفر
جشنواره علمی دانش آموزان ممتاز بسیجی شهرستان البرز برگزار شد ...........................................................
قزوین ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/11/86 داخلی.فرهنگی.جشنواره.
در هفتمین روز از دهه مبارک فجر جشنواره علمی دانش آموزان ممتاز بسیجی شهرستان البرز در کانون فرهنگی شهید مطهری این شهرستان برگزار شد.
فرماندار شهرستان البرز روز پنجشنبه در این جشنواره ازجوانان به عنوان بزرگترین سرمایه های نظام یاد کرد و گفت: اگر توفیق خدمت گزاری و نقش آفرینی در کشور به وجود آمده با رهنمودهای پیامبرگونه امام (ره )، فداکاری ها و جانفشانی های جوانان انقلاب میسر شده است.
یوسف جهانی پور افزود: جوانان جزیی از حاکمیت نظام و از عوامل اصلی و بازدارنده ای هستند که باعث شده دشمنان ما نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری به خرج دهند.
وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی همچون گذشته به شما نیاز دارد واجرای هرنوع برنامه ای برای توسعه، آبادانی و حفاظت از دستاوردهای انقلاب ونظام نیازمند حضور فعال و شاداب جوانان است.
جهانی پور همچنین به حضور فعال و گسترده جوانان در هشتمین دوره انتحابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان البرز نیز در این آیین گفت: دهه فجر بهترین بستر برای ایجاد یکدلی و یکرنگی درجامعه است و ارتباط بین مسوولان وجوانان را بیشتر می کند.
سرهنگ "علیرضا اکبری" افزود: دهه فجر یادآور رشادتهای امت اسلامی برعلیه طاغوت زمان خود و مشارکت در عرصه اجتماع برای حاکمیت اررزشها و یادآور ایثارگری های شهدا است.
وی سپس به تشریح برنامه های سپاه در دهه مبارک فجر پرداخت وافزود: برگزاری یادواره شهدای انقلاب، مسابقه های مختلف ورزشی، گردهمایی نیروهای مقاومت بسیج جوانان و سازندگی، گلباران مزارشهدا، گردهمایی فرماندهان سپاه از برنامه های این نهاد است.
در پایان این آیین از 275 دانش آموز ممتاز بسیجی قدردانی شد. ک/2 7390/616/684 شماره 286 ساعت 14:05 تمام
۰ نفر