۱۸ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7564241
T T
۰ نفر
یک فعال سیاسی درقم : حضور مردم در انتخابات حل مشکلات موجود کشور را تسهیل می سازد .....................................................................
قم، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/11/1386 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.دیدگاه.
رییس ائتلاف اصلاح طلبان قم گفت: حل مشکلات امروز و آینده جامعه در گرو حضور گسترده مردم درصحنه انتخابات از جمله هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی می باشد.
علی محمد فراهانی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از گذشته تاکنون این کشور را مورد تهدید های نظامی واقتصادی و ...قرار داده اما نتوانسته براین ملت غلبه کند.
وی عمده علت موفقیت ملت ایران را حضور چشمگیر آنان در صحنه و پشتیبانی آنان از نظام دانست و افزود: امروز نیز حضور مردم در پای صندوق های رای تاثیر بسزایی در ناکامی نقشه های دشمنان دارد.
وی اضافه کرد: در شرایط کنونی همه متعهد هستند تا در چارچوب منافع ملی حرکت کرده و از این منافع با آرای خود پاسداری کنند.
فراهانی افزود: انتخاب افراد اصلح و فرستادن آنان به مجلس حق مردم است و این مساله با حضور آگاهانه آنان در صحنه محقق خواهد شد.
وی ادامه داد: مردم ما با حضور خود در انتخابات و دفاع از آرمانهای انقلاب ثابت می کنند که فرش قرمز برای دشمنان پهن نکرده و بارای خود پاسخ آنان را به خوبی می دهند.
فراهانی گفت: هر رای مردم در توسعه و پیشرفت کشور تاثیر گذاشته و نسل امروز را از خطرات دشمنان مصون داشته و آینده ای درخشان را برای نسل های آینده فراهم می سازد.
7403/550/548 شماره 131 ساعت 11:22 تمام
۰ نفر