۱۷ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7563891
T T
۰ نفر
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن، اصفهانی ها را به حمایت از تیم دعوت کرد ................................................................
اصفهان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/11/86 داخلی.ورزشی.بسکتبال سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان از مردم این شهر خواست تا روز پنجشنبه با حضور در سالن ورزشگاه" ملت" از این تیم حمایت کنند.
"محسن صادق زاده" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرناافزود: روز دوشنبه در شهر بابل مازندران حدود هفت هزارتماشاگر برای حمایت از "بیم مازندران" نماینده شهرشان حضور داشتند و این تیم را تشویق کردند.
وی افزود: ما نیز انتظار داریم مردم اصفهان همچون مازنی ها به ورزشگاه بیایند و نماینده بسکتبال اصفهان در لیگ برتر را حمایت کنند.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان افزود: تیم بیم مازندران بازیکنان خارجی جدیدی را به خدمت گرفته است که پیش از دیدار با آنها، شناختی از ایشان نداشتم.
وی افزود: اما اکنون شناخت کادرفنی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان نسبت به نقاط ضعف و قوت این تیم بیشتر شده است و سعی خواهیم کرد در دیدار برگشت نماینده مازندران را متحمل شکست سنگین کنیم تا در دیدار سوم نیز میزبان باشیم .
دیدار رفت دو تیم در مرحله پلی آف روز دوشنبه با نتیجه 86 بر83 به سود تیم بیم مازندران پایان یافت.
صادق زاده افزود: دیشب با مشاهده فیلم مسابقه رفت با حضور کادرفنی و بازیکنان، نقاط ضعف و قوت حریف برای بازیکنان تشریح شد.
وی افزود: دراین دیدارمحکوم به پیروزی بااختلاف امتیاز بالاتر ازسه هستیم و دراین راستا بر نقاط ضعف حریف برنامه ریزی کرده ایم. ک/3 7132/ 603/ 607 شماره 418 ساعت 15:39 تمام
۰ نفر