۱۷ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7563838
T T
۰ نفر
بیش از یکهزار پروژه عمرانی تا پایان دهه فجر درگیلان به بهره برداری می رسد .....................................................................
رشت، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/11/86 داخلی.اقتصادی.فجر30.
استاندار گیلان گفت: یکهزار و شش پروژه عمرانی تاپایان دهه فجر در گیلان به بهره برداری می رسد.
"روح الله قهرمانی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای این تعداد پروژه ها که در زمینه های مختلف عمرانی، آموزشی، بهداشتی، خدماتی و فرهنگی هستند، یکهزار و 820 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی گفت: اجرای این تعداد پروژه ها در مقایسه با پارسال 22 درصد افزایش یافته است.
"قهرمانی" افزود: با بهره برداری از این پروژه ها، بیش از یک هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می شود.
وی خاطر نشان کرد: 334 پروژه عمرانی با صرف اعتبار 300 میلیارد ریال از هفته دولت تا دهه فجر امسال در شهرستان رشت افتتاح شده است.
"قهرمانی" گفت: دهه فجر فرصتی است که با عهد و پیمانی دوباره با آرمانهای انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره ) و با از خودگذشتگی و فداکاری به توسعه و آبادانی کشور و استان اقدام کنیم.
وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم محدودیت های بسیار زیادی را در زندگی خود احساس می کردند و از خدمات اولیه زندگی نیز برخوردار نبودند.
"قهرمانی" گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسوولین نظام تلاش خود را برای خدمت رسانی به نقاط محروم به کار گرفتند و در زمان حاضر دورترین نقاط کشور نیز از امکانات نسبتا خوبی برخوردار شده اند. ک/3/ 506/7289/1552/ شماره 365 ساعت 14:53 تمام
۰ نفر