۱۳ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7561605
T T
۰ نفر
فرماندار شهرستان گنبدکاووس بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد .....................................................................
گنبدکاووس ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/11/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر حضور گسترده و حداکثری مردم در این انتخابات تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، "غلامعلی سوسرایی" روزشنبه درجمع مردم روستای سلطانعلی افزود: شرکت در انتخابات مهمترین وظیفه مردم است تا از این طریق بتوانند نماینده اصلح خود را انتخاب نمایند.
وی گفت: انتخات نماینده قوی ، اصلح و دیندار می تواند در تصمیم گیری ها و قانونگذاری و نیز آینده نظام موثر باشد.
فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر حضور حداکثری مردم در این انتخابات گفت: وظیفه همه بخصوص روحانیون و بسیجیان است که مردم را به شرکت در این انتخابات تشویق کنند.
وی شورای نگهبان را به عنوان جایگاهی مطمئن برای نظارت بر انتخابات دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای دشمنان زیادی است و این دشمنی منحصر به آمریکا و انگلیس نخواهد بود پس باید مردم با شرکت خود در این انتخابات نقشه های آنان را خنثی کنند.
فرماندار گنبدکاووس همچنین به همه داوطلبان توصیه کرد: تلاش کنند در مهلت قانونی تبلیغات کرده و از هرگونه بداخلاقی های انتخاباتی پرهیز کنند.
وی همچنین با تبریک ایام الله دهه فجر خواستار تبیین اندیشه های امام راحل (ره ) و دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل سوم شد.
شهرستان 290 هزار نفری گنبدکاووس در شرق استان گلستان قرار دارد. ک/2 622/508 شماره 514 ساعت 17:43 تمام
۰ نفر