۱۱ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7560675
T T
۰ نفر
وزیر صنایع: لایحه رفع موانع مالیاتی شهرک های صنعتی، آماده است ...............................................................
بوشهر ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 11/11/86 داخلی.اقتصادی.صنایع.وزیر.مصوبات.سفر.بوشهر.
وزیر صنایع و معادن گفت: لایحه رفع موانع مالیاتی شهرک های صنعتی که تا شعاع 30 کیلومتری مراکز استان ها قرار دارند، برای ارایه به مجلس آماده شده است.
علی اکبر محرابیان پنجشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی در بوشهر با بیان اینکه این لایحه در کارگروه اشتغال استان بوشهربا حضور اعضای هیات دولت بررسی وپیشنهاد شده است،افزود:ازآنجاکه براساس قوانین موجود شهرک های صنعتی از پرداخت مالیات معاف نیستند،این شهرک ها برای توسعه بامشکلات زیادی مواجه هستند.
وی اضافه کرد:باتصویب و اجرای این لایحه و رفع موانع مالیاتی تحول چشمگیری در بخش توسعه شهرک های صنعتی در کشور روی خواهد داد.
محرابیان گفت: دراین نشست همچنین مصوبات خوبی به منظور توسعه منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تنظیم شده است که پس از بررسیهای کارشناسان امروز، در نشست هیات دولت در بوشهر مطرح خواهد شد.
وی بیان کرد: با تصویب این طرح درهیات دولت، منطقه ویژه اقتصادی بوشهر جهش خوبی در بخش های صنعت، بازرگانی و صادرات خواهد داشت.
محرابیان،احداث پنج واحد بزرگ تولیدی وصنعتی در بوشهر رااز دیگر مصوبات این نشست در بخش صنعت و معدن ذکر کرد واظهارداشت: در صورت تصویب این طرح، یکی از سازمان های توسعه ای تا میزان 40 درصد برای احداث این واحدها سرمایه گذاری می کند و 60 درصد دیگر نیز توسط بخش خصوصی تامین می شود.
وی بااشاره به عملکرد خوب استان بوشهر در زمینه بنگاه های زودبازده گفت: مقرر شده است سقف اعتبارات در بخش ارزی برداشته شود و افزایش اعتبارات در بخش ریالی نیز مطابق عملکرد و میزان جذب تحقق یابد.
وزیر صنایع ومعادن گفت:باتصویب این طرحها، بسیاری از موانع توسعه بخش صنعت و معدن استان بوشهر رفع خواهد شد.ک/3 7209/539/675 شماره 317 ساعت 14:26 تمام
۰ نفر