۱۱ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7560525
T T
۰ نفر
امام جمعه تفرش: رای مردم باید براساس شناخت دقیق از نامزدها باشد ...............................................................
اراک ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 11/11/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.دیدگاه امام جمعه تفرش گفت: مردم در زمان دادن رای، باید از نماینده مورد نظر شناخت آگاهانه و دقیق داشته باشند.
حجت الاسلام " علی محمد گل وردی " عصر روز چهارشنبه در نشست شورای اداری تفرش افزود: مجلس جایگاه نمایندگان دلسوز، متدین وآشنا با نیازها و مشکلات مردم است.
وی، پرهیز از تخریب یکدیگر ، ندادن وعده های محال به مردم و رعایت تقوا را از مهمترین اصولی دانست که باید توسط نامزدهای انتخاباتی رعایت شود.
فرماندار شهرستان تفرش نیز گفت: افتتاح یکهزار و 600 پروژه عمرانی در دهه فجر در سطح استان مرکزی نشانگر عزم دولت نهم و مسوولان استانی برای عمران و آبادانی کشور و منطقه است.
" اسماعیل رمضانی" افزود: دولت نهم عزم خود را برای خدمت به مردم جزم کرده و در این راستا توجه به معیشت مردم و عمران و آبادانی کشور در سایه خدمتگزاری صادقانه را مد نظر قرار داده است.
رییس ستاد برگزاری دهه فجر تفرش نیزگفت: 81 برنامه فرهنگی، مذهبی، سیاسی و ورزشی در ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان اجرا می شود.
" علیرضا سلطان محمدی " افزود: از این تعداد ، 55 برنامه در بخش مرکزی و شهر تفرش و مابقی در بخش فراهان اجرا می شود.
وی گفت : برنامه ریزی برای اجرای 126 پروه عمرانی ، اقتصادی و سرمایه گذاری ، تشکیل 9 کمیته و برگزاری چهار نشست هماهنگی از مهمترین اقدامات شتاد دهه فجر در تفرش است .ک/2 7110/559/557 شماره 167 ساعت 11:26 تمام
۰ نفر