۱۱ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7560440
T T
۰ نفر
بازرس سازمان کار قزوین: ناآگاهی مهمترین عامل بروز حوادث کاری است ................................................................
قزوین ، برگزاری جمهوری اسلامی 11/11/86 داخلی.اجتماعی.حوادث.کار و اموراجتماعی.
بازرس سازمان کار واموراجتماعی استان قزوین گفت: آگاهی نداشتن، مهمترین عامل بروز حوادث در محیطهای کاری است.
به گزارش ایرنا، "حمیدرضا بیات" روز پنجشنبه در گردهمایی مسوولان حفاظت و بهداشت کارواحدهای تولیدی وصنعتی شهرصنعتی البرز اظهارداشت: توجه به مسایل ایمنی نه تنها از بروز حوادث درمحیط کاری جلوگیری می کند بلکه از خسارت های مالی واحدهای تولیدی و صنعتی نیز پیشگیری خواهد کرد.
وی افزود: براساس آمارهای منتشر شده از هر 600 حادثه ای که در محیطهای کاری رخ می دهد یک حادثه منجر به فوت می شود.
بیات، ادامه داد: در صورتی که کارفرمایان و کارکنان واحدهای صنعتی اصول ایمنی و بهداشتی را در محیطهای کاری رعایت کنند از بروز حوادث ناگواری که صدمات جانی و مالی در پی خواهند داشت جلوگیری خواهد شد.
وی خاطرنشان ساخت: وزارت کار و اموراجتماعی برای جلوگیری از بروز حوادث کاری تاسیس کمیته های حفاظت وبهداشت کار را در شرکت و واحدهای صنعتی ضروری اعلام کرده که این اقدام در کاهش حوادث کاری موثر است.
بازرس سازمان کار و اموراجتماعی استان قزوین اظهار داشت: نظارت دقیق بر نحوه عملکرد پرسنل و رعایت اصول ایمنی از مهمترین وظیفه مسوولان حفاظت و بهداشت کار در واحدهای صنعتی است.
در ادامه این گردهمایی شرکت کنندگان از بخش های شرکت کاشی الوند بازدید و در خصوص نکات ایمنی و بهداشتی مشاهده شده با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند. ک/2 7393/616/1840 شماره 082 ساعت 10:14 تمام
۰ نفر