۲ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7556581
T T
۰ نفر
شبکه بهداشت کامیاران کردستان نسبت به تبعات خرید مرغ زنده هشدار داد ....................................................................
سنندج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 02/11/86 داخلی.اجتماعی.بهداشت.طیور.
مدیر شبکه بهداشت شهرستان کامیاران از توابع استان کردستان نسبت به تبعات خطرناک خرید و فروش مرغ زنده هشدار داد.
محمد پور جهانی روز سه شنبه در جلسه شورای بهداشت این شهرستان با هشدار به فروشندگان مرغ زنده در سطح شهر و روستاها گفت: مصرف کنندگان برای حفظ سلامتی خود باید از خرید هر گونه طیور زنده خودداری کنند.
وی اضافه کرد: برودت زیاد هوای منطقه و اثر بخشی آن بر شیوع ویروس آنفلوانزا، همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی را برای اعمال تدابیر ویژه به منظور پیشگیری، ضروری کرده است.
وی ضمن تاکید بر برخورد قاطع و بازدارنده با عرضه کنندگان مرغ زنده در سطح شهر و روستا، همکاری حوزه های انتظامی، بازرگانی، بسیج، اصناف، بهداشت و دامپزشکی را خواستار شد.
شهردار کامیاران نیز در این جلسه در راستای تحقق اهداف وظایف خدماتی و بهداشتی این سازمان گفت: فعالیت هایی در زمینه تفکیک زباله های شهری و اتلاف سگ های ولگرد به بخش خصوصی واگذار شده است که عملکرد مناسبی داشته اند.
زمان زمانی افزود: به زودی گورستان و غسالخانه جدید شهر در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع در آینده نزدیک احداث خواهد شد.
وی گفت: در سال جاری مبلغ 110 میلیون ریال برای کشتارگاه صنعتی هزینه شد که این واحد تنها 35 میلیون ریال در آمد داشته است.
همچنین در این جلسه موضوع تخلفات بهداشتی کشتارگاه شاهین پر کامیاران و یک واحد مرغداری مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد واحد متخلف بسته شود.
شهرستان کامیاران در 74 کیلومتری جنوب سنندج مرکز استان کردستان واقع است.
7350/610/1139 شماره 444 ساعت 19:28 تمام
۰ نفر