۳۰ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7555658
T T
۰ نفر
نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد سوم بهمن اعلام می شود ...............................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/10/86 داخلی.فرهنگی.آزمون.دانشگاه.نتایج.
اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته سال 1386 دانشگاه آزاد اسلامی روز چهارشنبه سوم بهمن ماه اعلام می شود.
به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا به نقل از مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر افزود: اسامی پذیرفته شدگان به طور همزمان از طریق ویژه نامه فرهیختگان و پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به نشانی com.Azmoon.www منتشر می شود.
ناصر اقبالی گفت: پذیرفته شدگان می توانند از روز شنبه تا دوشنبه 13 تا 15 بهمن در دو نوبت صبح از ساعت 8 تا 12 و بعدازظهر از ساعت 13 تا 17 برای ثبت نام به واحدهای دانشگاهی پذیرفته شده مراجعه کنند.
وی درباره مدارک لازم جهت ثبت نام گفت: قبول شدگان به هنگام ثبت نام باید اصل شناسنامه عکس دار و دو برگ تصویر از همه صفحات آن، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، شش قطعه عکس (برای مشمولین 12 قطعه عکس )، اصل و تصویر مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم یا گواهی موقت معتبر را به همراه داشته باشند.
وی در پایان تاکید کرد: پذیرفته شدگان باید در موعد مقرر به محل های دانشگاهی خود مراجعه کنند چرا که عدم مراجعه در زمان مقرر، به منزله انصراف از ثبت نام و تحصیل در واحد دانشگاهی پذیرفته شده تلقی می شود.
فراهنگ 1597**1862** شماره 328 ساعت 15:59 تمام
۰ نفر