۳۰ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7555558
T T
۰ نفر
شهرداری رشت: پاکسازی کامل برف از سطح شهر زمان بیشتری نیاز دارد ..............................................................
رشت، خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/10/86 داخلی.اجتماعی.
رییس روابط شهرداری رشت گفت: پاکسازی و برف روبی کامل برف از سطح شهر، زمان بیشتری نیاز دارد.
"علی رضا حسنی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به حجم بالای برف در شهر رشت برای برف روبی کامل به زمان بیشتری نیاز داریم.
وی اظهار داشت: پارک ماشین های برخی از رانندگان در کنار خیابانها، شهرداری رشت را برای برف روبی در برخی از مکانها نیز با مشکل مواجه می کند.
وی گفت: با این که بارها در اطلاعیه های مختلف به رانندگان اعلام کردیم که برای تسریع در کار شهرداری، خودروهای خودرا در کنار خیابان پارک نکنند، اما متاسفانه برخی از رانندگان با ما همکاری نکردند.
حسنی خاطر نشان کرد: در زمان حاضر، نیروهای شهرداری رشت به صورت شبانه ـ روزی در حال پاک سازی و برف روبی کامل خیابانهای شهر رشت هستند.
وی اضافه کرد: کوچه های فرعی منتهی به خیابانهای اصلی و بازگشایی معابر جلوی واحدهای آموزشی در اولویت کاری شهرداری رشت است.
وی با بیان این مطلب که شهرداری رشت در کنار پاکسازی کار جمع آوری زباله را انجام می دهد، گفت: متاسفانه در این مدت برخی از شهروندان زباله ها را در سطح شهر رها کردند که این عمل آنها وقت زیادی را از نیروهای شهرداری برای تمیز کردن شهر می گیرد.
وی افزود: شهروندان می توانند برای رفع مشکلات خود با شماره تلفن های 3242400، 3226022 و پیام گیر 137 شهرداری رشت تماس بگیرند که برای رفع مشکلات آنها در زمینه برف روبی اقدام می شود. ک/3.
7286/604 شماره 228 ساعت 13:47 تمام
۰ نفر