۲۷ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7542755
T T
۰ نفر
معاون استاندار مازندران خواستار برخورد صادقانه با نامه های مردمی شد ...................................................................
ساری، خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/10/86 داخلی.سیاسی.استانداری.نشست.بررسی.نامه.مردمی.مازندران.
معاون برنامه ریزی استاندار مازندران گفت: برخورد صادقانه در پاسخ به نامه ها و تقاضاهای مردمی باید یک اصل باشد.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران "ولی الله فرزانه" روز پنجشنبه در نشست بررسی نامه های مردمی در سفرریاست جمهوری به استان، افزود: رسیدگی به مشکلات مردم از اهم وظایف دستگاههای اجرایی است و خدمت رسانی سریع و صادقانه به مردم از اهداف اصلی دولت نهم است.
وی ادامه داد: دربررسی مشکلات مردم و پاسخ به نامه ها باید از چارچوب اداری رها شد و اهتمام ویژه و راهکار خاص در نظر گرفت.
وی اظهارداشت: مشکل اصلی ما نامه های درخواست اشتغال است که بایدکمیته ای با حضور اداره کل تعاون ، صندوق مهر رضا و سازمان کارواموراجتماعی تشکیل شود تا به گونه ای این مشکل حل شود.
معاون برنامه ریزی استاندار گفت: در پاسخ به نامه های ریاست جمهوری باید با مردم صادقانه برخورد کنیم و در خواستهای قابل اقدام را انجام دهیم و کارهای غیرقابل انجام را بصورت صادقانه به مردم بگوییم زیرا عدم پاسخگویی یا طولانی شدن آن باعث نارضایتی مردم می شود و تمام تلاش ما باید در جلب رضایت مردم باشد.
بنا به این گزارش همچنین در این نشست "کریم سجادی" مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری نیز طی گزارشی گفت: 176 هزارنامه در سفرهیات دولت به استان مازندران تقدیم ریاست جمهوری شد.
وی افزود: تاکنون 86 هزارو500 نامه از سوی دستگاههای اجرایی جواب مثبت داده شد و حدود 35 هزار نامه غیرقابل اقدام و حدود 45 هزار نامه در دست بررسی است و حدود 10 هزار نامه فاقد نام ونشانی است.
وی ادامه داد : براساس بررسیهای به عمل آمده وضعیت بررسی و پاسخ به نامه ها تقریبا رضایت بخش است اما در جلب رضایت مردم و حل مشکلات آنان لازم است که در این بخش تسریع به عمل آید.
"سجادی" گفت : تاکنون از سوی کمیته امداد به 28 هزارنامه ، شورای عالی بانکها به 19 هزار و540 نامه، سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران به هشت هزار و244 نامه، اداره کل تعاون به شش هزارو667 نامه، اداره کل بهزیستی به چهارهزار و664 نامه، دفتر اموراجتماعی استانداری به دوهزارو270 نامه، بنیاد مسکن به دوهزارویکصد نامه و سازمان جهاد کشاورزی به یک هزارو671 نامه، پاسخ مثبت داده است.ک/3 506/503/402 شماره 147 ساعت 12:49 تمام
۰ نفر