۲۰ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7539511
T T
۰ نفر
شهردارپل سفید مازندران احداث کارخانه آسفالت دراین شهر را ضروری دانست ....................................................................
ساری، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/10/86 داخلی.اقتصادی.شهردار.ضرورت.احداث.کارخانه.آسفالت.مازندران.
شهردار پل سفید شهرستان سوادکوه مازندران احداث کارخانه آسفالت در این شهر را ضروری دانست.
"رمضان پاریاو" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شهرداری این شهر برای انجام امور عمرانی شهر نیازمند داشتن امکاناتی نظیر کارخانه آسفالت برای انجام کار می باشد.
وی افزود: بخش گسترده ای از روستاهای شهرستان سوادکوه نیاز به آسفالت دارد که احداث کارخانه آسفالت در این شهر می تواند در تسریع آسفالت این روستاها موثر باشد.
شهردار پل سفید از تهیه 20 هزار مترمربع زمین توسط شهرداری از اراضی ملی برای احداث کارخانه آسفالت در این شهر خبر داد و گفت:درحال حاضر مجوزهای لازم جهت احداث این کارخانه از مراجع ذی ربط اخذ شد.
وی اظهارداشت: منتظر تحویل زمین از اداره امور اراضی استان هستیم تا پس از تحویل زمین کلنگ احداث کارخانه آسفالت در منطقه خطیر کوه سوادکوه به زمین زده شود.
"پاریاو" با بیان اینکه شهرداری پل سفید جهت احداث این کارخانه از سازمان شهرداریها واستانداری مازندران تقاضای دریافت وام کرده است افزود: تاکنون بنابردرخواست شهرداری با مبلغ چهار میلیارد ریال وام برای ساخت این کارخانه در پل سفید موافقت شد که پس از تصویب نهایی در مرکز عملیات اجرایی این کارخانه آغاز خواهد شد.
وی افزود: با احداث این کارخانه که دارای صرفه، صلاح و دارای توجیه اقتصادی است، بسیاری از مشکلات شهرستان در بخش آسفالت مرتفع می شود.
شهردار پل سفید نبود یک چشم انداز مناسب برای آینده را یکی از مهمترین عوامل رکود شهرداریهای کوچک دانست.
"پاریاو" با اشاره به مدیریت سلیقه ای درشهرداریهای کوچک افزود: متاسفانه در این گونه شهرداریها برنامه ها بدون کار کارشناسی و براساس ذوق و سلیقه افراد تدوین می شود و این مساله یکی از مهمترین عوامل در رکود آنها محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه کلیه کارهای شهرداری به دو بخش، امور زیربنایی و روبنایی تقسیم می شود ادامه داد: برخی چالشهای موجود در شهر پل سفید مانع از توسعه این شهر در این دو بخش می شود.
شهرستان سوادکوه دارای چهار شهر شیرگاه، زیراب، آلاشت و پل سفید است و بیش از 66 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است. ک/3 506/7329/503/402 شماره 074 ساعت 10:59 تمام
۰ نفر