۱۸ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7538770
T T
۰ نفر

پروازهای تهران - عسلویه از سر گرفته شد

۱۸ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7538770
پروازهای تهران - عسلویه از سر گرفته شد ..............................................
عسلویه، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/10/86 داخلی.اقتصادی.هواپیما.
پروازهای مسیر هوایی تهران - عسلویه استان بوشهر و بالعکس پس از دو روز تعطیلی از سه شنبه از سر گرفته شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا به دلیل شرایط نامساعد جوی هیچ یک از پروازهای روزهای یکشنبه و دوشنبه شرکت های هواپیمایی ماهان، آسمان و کیش ایر از مبدا تهران به عسلویه انجام نشد و صدها مسافر را در فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه منتظر گذاشت.
برپایه این گزارش روزانه تنها پنچ الی شش پروازاز این فرودگاه به مقصد تهران انجام می شود که این تعداد پرواز از بسیاری از مراکز استان های دیگر نیز بیشتر است.
یک منبع آگاه در فرودگاه خلیج فارس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که صبح امروز نیزتنها یک پرواز آسمان از تهران به عسلویه انجام و پرواز ماهان و کیش ایر لغو شد، اظهار داشت: پرواز بعداز ظهر ماهان نیز با تاخیر انجام شده است.
با توجه به استقرار حدود 30 هزار نیروی کار در تاسیسات پارس جنوبی که به طور مرتب پس از دو هفته کار، یک هفته به استراحت می پردازند، لغو هر پرواز به هر دلیلی مشکلات بسیاری را در این منطقه به همراه خواهد داشت.
فرودگاه بین المللی خلیج فارس از مجهزترین و بزرگترین فرودگاه های کشور به شمار می رود که هواپیماهای غول پیکر نیز امکان نشست و برخاست در آن را دارند.ک/3 1889/675 شماره 446 ساعت 16:17 تمام
۰ نفر