۱۸ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7538504
T T
۰ نفر
فرماندارنکا: وظیفه مردم و مسوولان تمکین نمودن از قوانین انتخاباتی است .....................................................................
ساری، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/10/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.دیدگاه.فرماندار.مازندران.
فرماندار نکا وظیفه مردم و مسوولان را تمکین از قوانین ، مقررات و دستورالعملهای انتخاباتی دانست و گفت : همه ما باید با رعایت اصول اخلاقی و انتخاباتی و با حضور حداکثری ، انتخابات را در کمال صحت و سلامت و بدون هیچ گونه شائبه ای برگزار نماییم.
"یوسف سعادت" روز سه شنبه در گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در نکا با اشاره به اینکه انتخابات مجلس هشتم به دلیل رایانه ای بودن از اهمیت خاصی برخوردار است ، گفت: با این سیستم علاوه بر جلوگیری از تجدید رای ، امکان دستیابی به اطلاعات فردی نظیر سن ، جنسیت، سطح سواد و...در شهر و روستا فراهم می شود.
وی ادامه داد: برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات تمهیداتی اندیشیده شده که تشکیل کمیته راهبردی متشکل از مسوولان و نمایندگان تخصصی از آن جمله است.
فرماندار نکا در ادامه گفت: تعداد 117 شعبه اخذ رای برای شهرستان پیش بینی شده که از این تعداد 37 شعبه شهری و 80 شعبه روستایی و همچنین 79 شعبه ثابت و 38 شعبه سیار برای این امر در نظر گرفته شده است.
"سعادت" ادامه داد: بیش از 76 هزار نفر از جمعیت 106 هزار نفری نکا واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
وی گفت: از حوزه انتخاباتی بهشهر، نکا و گلوگاه یک نماینده راهی مجلس می شود که امیدواریم با ایجاد آرامش در آحاد مردم و رعایت موازین قانونی شاهد برگزاری انتخاباتی سالم در این حوزه باشیم.
شهرستان 106 هزار نفری نکا در20 کیلومتری ساری مرکز مازندران واقع شده که با دو بخش مرکزی و هزارجریب بیش از نیمی از جمعیت آن ساکن روستاها می باشند. ک/3 506/ 7331/503/ 402 شماره 179 ساعت 12:15 تمام
۰ نفر