۱۸ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7538496
T T
۰ نفر
معاون راهداری قزوین: راههای مواصلاتی استان قزوین بازگشایی شد ...........................................................
قزوین، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/10/86 داخلی.اجتماعی.راهداری.
معاون راهداری قزوین گفت: اکثر راههای مواصلاتی استان بازگشایی و تردد در این راهها امکان پذیر است.
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان قزوین، "مسعود حق لطفی" افزود: پس از دو روز برفروبی هم اکنون جاده قدیم تهران - قزوین، آزاد راه قزوین - کرج، قزوین - بویین زهرا و بویین زهرا - اشتهارد - ساوه باز و تردد در این مسیرها امکان پذیر است.
وی اظهارداشت: همچنین جاده قزوین- رشت از قزوین تا کوهین تردد در مسیر جنوبی و از کوهین به بعد بطور کامل برقراراست و جاده قزوین - تاکستان هم اکنون یک خط آن باز شده و عملیات برفروبی برای بازگشایی کامل ادامه دارد.
معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان اضافه کرد: همچنین جاده تاکستان به آوج کاملا باز است و مسیر سه راهی شامی شاپ به ضیاآباد هم از سمت خرمدشت باز می باشد.
وی اظهارداشت: آزاد راه قزوین - زنجان همچنان مسدود است و تلاش ها برای بازگشایی این محور ادامه دارد.
حق لطفی در خصوص راههای روستایی استان قزوین هم گفت: هم اکنون تردد در گردنه بهرام آباد و قسطین لار در مسیر ارتباطی رودبار شهرستان و رودبار الموت برقراراست و راه بیش از نیمی از روستاهای این مناطق نیز هم اکنون بازگشایی شده است.
وی افزود: به دلیل سرمای شدید و یخبندان مسافران ضمن پرهیز از رفتن به سفرهای غیرضروری، حین سفر وسایل ایمنی و زنجیر با خود همراه داشته باشند.
وی گفت: هم اکنون 21 تیم راهداری به استعداد 310 نفر نیرو و با استفاده از 162 دستگاه ماشین آلات مشغول برفروبی و بازگشایی راههای استان قزوین هستند.ک/1 7393/3404/587 شماره 172 ساعت 11:57 تمام
۰ نفر