۱۸ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7538392
T T
۰ نفر
500 میلیون ریال برای نصب تابلوهای درون شهری یاسوج هزینه شد ...........................................................
یاسوج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/10/86 داخلی.اقتصادی.شهرداری .تجهیزات.
شهردار یاسوج گفت: در سالجاری 500 میلیون ریال برای نصب وتهیه تابلوهای راهنمایی درون شهری یاسوج هزینه شده است.
محمد بهرامی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح برای جلوگیری از سردرگمی مسافرانی که به ویژه درفصول گرم سال به یاسوج می آیند به اجرا درآمده است.
وی افزود: با وجوداستعداد فراوان شهریاسوج در زمینه گردشگری کمبود چنین تابلوهایی به شدت احساس می شد و با کمبود کمی یا کیفی این تابلوهاروبرو بودیم.
وی بیان کرد: این طرح کامل نشده و همچنان ادامه خواهد داشت،چراکه تعداد زیادی از معابر این شهر، بدون جدول گذاری است و در واقع نمی توان آنها را خیابان به حساب آورد که البته مصمم هستیم به محض تکمیل این مقدمات این طرح راگسترش دهیم.
بهرامی بابیان اینکه این خدمات حق مسلم هر شهروند یاسوجی است افزود: انتظار می رود همشهریان نیز با ما همکاری تنگاتنگ داشته باشند ،چرا که بدون این تعامل دوطرفه هرگز شاهد توسعه نخواهیم بود.
شهردار یاسوج همچنین در مورد کولاک اخیر عنوان کرد: با وجود سرما و کولاک شدیدی که از یکشنبه شب شاهد آن بوده ایم،55 نفر از پرسنل این شهرداری در قالب شش اکیپ ازساعت 18 روز یکشنبه به کار نمک پاشی خیابان ها و بولوارهای سطح شهر مشغول شدند.
وی گفت:ستاد حوادث شهرداری تا کنون بیش از 300 تن نمک در خیابان های اصلی این شهر پاشیده شده است، که این حجم کار تاکنون بی سابقه بوده است.
بهرامی گفت: با وجود برف و کولاک شدید، تردد در تمام خیابان های یاسوج در حال انجام است و پرسنل این شهرداری آماده مقابله با هربحران هستند.ک/3 563/675 شماره 068 ساعت 10:40 تمام
۰ نفر