۱۸ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7538340
T T
۰ نفر
فرماندارسپیدان فارس:دهیاران رییس ستادحوادث غیرمترقبه روستا تلقی می شوند ......................................................................
شیراز، سپیدان خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/10/86 داخلی.اجتماعی.فرمانداری.
فرماندار سپیدان فارس گفت: دهیاران مدیر بحران هر روستا هستند و طبق قانون آنان رییس ستاد حوادث غیر مترقبه روستا تلقی می شوند و وظایف خطیر حل مشکلات روستا را بر عهده دارند.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، محمد جواد پیشوایی، سه شنبه در نشست آشنایی دهیاران بخش همایجان شهرستان سپیدان با نحوه برگزاری انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه انتخابات در استان فارس بصورت رایانه ای برگزار و شمارش آرا نیز بصورت دستی انجام می شود، دهیاران باید محل حوزه های انتخاباتی خود را مشخص کنند و در زمینه تجهیز این مکان ها به موتور برق و سایر امکانات مورد نیاز، اقدام کنند.
وی گفت: همچنین با در نظر گرفتن اینکه انتخابات امسال باارایه کارت ملی انجام می شود، هم اینک افزون بر سه هزار کارت ملی صادر شده در اداره ثبت احوال شهرستان سپیدان موجود است که باید دهیاران نسبت به اخذ و توزیع آنها در بین روستاییان این شهرستان اقدام و نیز در خصوص جمع آوری مدارک روستاییان بالای 18 سال که موفق به اخذ کارت ملی نشده اند، مبادرت کنند.
بخشدار همایجان در این نشست با بیان اینکه 20 دهیاری در بخش همایجان راه اندازی شده است گفت: دهیاران باید به عنوان بازوی نظام برای رفع محرومیت حوزه فعالیت خود تلاش کنند.
صادق کریمی بااشاره به در پیش بودن انتخابات افزود: دهیاران باید در امر انتخابات ضمن حفظ بی طرفی کامل،برای تشویق هر چه بیشتر مردم برای حضور فعال در انتخابات، تلاش کنند.
شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در شمال غرب استان فارس واقع شده است و فاصله مرکز آن با شیراز 100 کیلومتر است.ک/2 7384/679/515/675 شماره 016 ساعت 08:53 تمام
۰ نفر