۱۷ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7538178
T T
۰ نفر
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین بر ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز تاکید کرد ......................................................................
قزوین ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/10/86 داخلی.اقتصادی.گاز.
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت: باتوجه به سرمای شدید هوا و احتمال افت فشار گاز در شبکه صرفه جویی در مصرف گاز از سوی مرم ضروری است.
"سید مصطفی علوی" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وضعیت فشار گاز در استان هم اکنون خوب است و نگرانی خاصی وجود ندارد.
وی افزود: با پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دمای هوا شهروندان ملزم به رعایت الگوی بهینه مصرف هستند و در صورت رعایت صرفه جویی نگرانی خاصی برای افت فشار و یا قطع گاز در این استان وجود ندارد.
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین خاطرنشان ساخت: شرکت های دولتی و عمومی ملزم هستند در خارج از ساعت اداری سامانه گرمایشی خود را خاموش و دمای 18 تا22 درجه سانتیگراد را در ساختمان های خود رعایت کنند.
علوی گفت: دستگاه های اجرایی فعال استان براساس بخشنامه معاون اول رییس جمهوری ملزم به صرفه جویی هستند ومصرف کنندگانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند براساس دستور مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گاز آنها قطع خواهد شد.
این مسوول گفت: برای جلوگیری از افت فشار گاز خانوارها، از امروز گاز مراکز آموزشی و تفریحی استان قطع شده است.
علوی مصرف گاز امروز استان قزوین را پنج میلیون و 511 هزار و 714 متر مکعب و میزان مصرف گاز در شب گذشته این استان را پنج میلیون و 599 هزار و 968 مترمکعب اعلام کرد.
وی بابیان اینکه گاز استان های گیلان، آذربایجان شرقی و غربی ازخط سراسری قزوین تامین می شود از شهروندان خواست، برای استمرار تامین گاز خانگی و جلوگیری از افت فشار گاز و قطعی آن اصل صرفه جویی را رعایت کنند.
هم اکنون 20 شهر از 24 شهراستان با جمعیتی بالغ بر870 هزار نفر در قالب 225هزار خانوار و 58 روستا با جمعیتی بالغ بر 103 هزار و 524 نفر در قالب 27 هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند. ک/3 7388/616/640 شماره 306 ساعت 14:02 تمام
۰ نفر