۱۲ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7535956
T T
۰ نفر
فرماندار سبزوار:در سال اتحاد ملی رقابت های انتخاباتی را با رفاقت همراه کنید ......................................................................
سبزوار، خبرگزاری جمهوری اسلامی 12/10/86 داخلی.سیاسی.انتخابات .هشتم معاون استاندار و فرماندار سبزوار از نامزدهای احتمالی مجلس هشتم در این شهرستان خواست در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی رقابت های انتخاباتی را با رفاقت همراه کنند.
"علی اصغر عنابستانی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: هدف ما برگزاری انتخاباتی سالم و بدون تنش در سطح شهرستان است و با هر اقدام تنش زایی در این مورد برخورد می کنیم.
وی بابیان اینکه اگر رقابت ها و تبلیغات انتخاباتی خدشه ای به امنیت روانی جامعه وارد کند با ساز و کارهای قانونی و اجرایی با آن برخورد می شود، ادامه داد: در عین رعایت آزادی عمل، نامزدهای مجلس هشتم باید اصول اخلاقی در حوزه رقابت های انتخاباتی را در نظر داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به اینکه در سطح شهرستان بد اخلاقی های انتخاباتی از جانب برخی نامزدهای احتمالی و طرفدارانشان مشاهده شده از مسوولان ادارات و اعضای شورای اداری سبزوار خواست نظارت مستمر در این حوزه داشته باشند سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.ک/2 7499/663/589/659 شماره 428 ساعت 15:41 تمام
۰ نفر