۳ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7532143
T T
۰ نفر
تجهیز تنها سالن ژیمناستیک، قزوین را به قطب اصلی این ورزش تبدیل می کند ....................................................................
قزوین ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 03/10/86 داخلی.ورزشی.ژیمناستیک.
نایب رییس هیات ژیمناستیک استان قزوین گفت: با وجود مربیان مطرح و خوب و تجهیز تنها سالن موجود شهر قزوین، این استان به قطب اصلی ورزش ژیمناستیک تبدیل می شود.
فاطمه محیطآبادی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: افراد مستعد بسیاری در استان هستند که نبود امکانات، مانع کشف استعدادهای آنان می شود.
وی، ورزشکاران سازمان یافته رشته ژیمناستیک در استان قزوین را 800 نفر ذکر و خاطرنشان کرد: 40 درصد ورزشکاران را بانوان تشکیل می دهند که با افزایش امکانات، افراد بیشتری جذب این ورزش خواهند شد.
محیطآبادی با تقدیر از عملکرد اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین در زمینه توسعه ورزش ژیمناستیک در مدارس و استعدادیابی ازمیان دانش آموزان پسر، گفت: ورزش ژیمناستیک در مدارس دخترانه استان قزوین از چهار سال پیش متوقف شده است.
نایب رییس هیات ژیمناستیک استان قزوین افزود: این رشته جذابیت خاصی برای دختران دارد و در کاهش فقر حرکتی نقش مهمی ایفا می کند. ک/3 1293/614/684 شماره 065 ساعت 10:28 تمام
۰ نفر