۲ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7532065
T T
۰ نفر
قایم مقام شرکت ملی نفت: بازار رو به رشدی برای صنعت حفاری ایران وجود دارد ......................................................................
اهواز ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 2/10/86 داخلی.اقتصادی.نفت.
قایم مقام مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران گفت: بازار مطمئن و رو به رشدی برای صنعت حفاری و صنایع جانبی آن وجود دارد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا "محمد جواد عاصمی پور" در اهواز افزود: عملکرد حفاری در شرکت ملی نفت ایران در مقایسه با نیاز واقعی نشان می دهد یک بازار مطمئن و ربه به رشدی برای صنعت حفاری ، خدمات جنبی و صنعتگرانی که مشغول به ساخت ماشین آلات و قطعات حفاری هستند وجود دارد.
وی اظهار داشت: بهره برداری از این بازار ، نیازمند درایت ، مدیریت، برنامه ریزی و توجه به منابع انسانی در بخش های دولتی و همزمان ورود بیشتر بخش خصوصی به این عرصه است.
عاصمی پور به سیر تاریخی تحولات یکصد سال صنعت نفت کشور اشاره کرد و افزود: صنعت نفت در این مدت برخلاف نظر کسانی که سعی دارند نقش آن را کمرنگ کنند مرکز ثقل بسیاری از تحولات کشور بوده است.
قایم مقام مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران افزود: تامین 90 درصد انرژی، 90 درصد ارز، 80 درصد مالیات مستقیم و غیرمستقیم و 20 درصد تولید ناخالص ملی از سوی صنعت نفت نشان دهنده این جایگاه است.
وی گفت: صنعت نفت بر بخش بالادستی و بخش بالادستی نیز بر صنعت نفت حفاری استوار بوده و آینده صنعت نفت نیز متعلق به حفاری است.
پنجمین نمایشگاه شرکت ملی حفاری ایران روز شنبه با حضور وزیر نفت در اهواز گشایش یافت.
شرکت ملی حفاری ایران در اول دی ماه 1358 به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با هدف قطع وابستگی این صنعت زیربنایی به خارج تاسیس شد. ک/1 **646شبک 1517** شماره 479 ساعت 22:42 تمام
۰ نفر