۲ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7531921
T T
۰ نفر
معاون فرماندار کرمانشاه : مشکل افت فشار گاز کرمانشاه رفع شد ............................................................
کرمانشاه ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 02/10/86 داخلی.اجتماعی.گاز.
معاون فرماندار کرمانشاه گفت: با تدابیری که توسط کمیته بحران اندیشیده و اجرایی شد مشکل افت گاز شهر کرمانشاه مرتفع شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا " فضل الله رنجبر " روز یکشنبه در نشست کمیته بحران افزود: به دنبال افت فشار گاز که در دو روز گذشته منجر به قطع گاز برخی از محلات کرمانشاه شده بود کمیته بحران در فرمانداری کرمانشاه تشکیل شد.
وی گفت: براساس تصمیم کمیته بحران برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر و تامین گاز مصرفی خانواده ها گاز مصرفی نیروگاه های برق، کارخانه های بزرگ و ادارات استان قطع شد.
رنجبر تصریح کرد: همگام با اجرای این طرح جایگاه های توزیع نفت سفید در سطح شهر فعال شد و مقرر شد در صورت برودت بیشتر هوا و قطعی گاز جایگاههای توزیع سیلندرهای گاز مایع نیز راه اندازی شود.
وی گفت: این خدمات رسانی تا رفع مشکل در سطح شهر ادامه خواهد داشت.
در این نشست رییس اداره گاز کرمانشاه گفت: با تدابیری که اندیشیده شده هم اکنون مشکل افت فشار گاز کمتر شده و مردم کرمانشاه دارای گاز هستند و در هیچ محله ای قطع گاز نداریم.
"بهزاد پورمراد" افزود: گاز نیروگاه های برق، کارخانه های بزرگ و ادارات قطع شده و بازرسان این شرکت با مراجعه به این مناطق با متخلفین برخورد می کنند.
وی گفت: نیروگاه های برق برای روشن نگه داشتن پایلوت، روزانه 23 هزار متر مکعب گاز نیاز داشتند که گاز آنها تامین شد اما به دلیل تخلف نیروگاه ها و مصرف روز گذشته آنان که 138 هزار متر مکعب شد از امروز کلا گاز مصرفی و حتی گاز روشن نگه داشتن پایلوت نیز قطع شد.
وی افزود: بازرسان شرکت گاز کار بازرسی ادارات را در دست اجرا دارند و هر اداره که خودسرانه نسبت به برقراری گاز اقدام کند با آن برخورد خواهد شد.
وی گفت: گروه های سیار شرکت گاز در سطح شهر برای رفع مشکل افت گاز فعال شده و تلفن واحد امداد این شرکت به طور شبانه روز آماده پاسخگویی به رفع مشکل گاز شهروندان است.
وی افزود: با راه اندازی پالایشگاه ایلام مشکل افت گاز کرمانشاه مرتفع خواهد شد که با پیگیریهای به عمل آمده قول داده اند که ظرف دو سه روز آینده پالایشگاه ایلام به بهره برداری خواهد رسید.
رییس ناحیه مرکزی شرکت پخش فرآورده های نفتی کرمانشاه نیز گفت: 16 جایگاه توزیع نفت سفید در سطح شهر کرمانشاه فعال شده و 54 دستگاه ماشین سیار نیز نفت سفید مورد نیاز خانواده ها را تامین خواهند کرد.
"اردشیر کاظمی" افزود: هر محله ای که اعلام شود نیاز به نفت سفید دارد در کوتاهترین مدت نفت در آن محله عرضه خواهد شد.
وی گفت: نانوایی های سطح شهر نیز مجهز به سیستم دوگانه سوز هستند در صورتی که هر نانوایی با افت فشار گاز مواجه شود سریعا نسبت به تامین نفت گاز مورد نیاز آن اقدام خواهد شد.
در این نشست اعلام شد که بر اساس آخرین اعلام شرکت گاز فشار گاز در شهر کرمانشاه از 110 به 130 رسیده و تمام نقاط شهر دارای گاز هستند.
570/567/1139 شماره 335 ساعت 14:52 تمام
۰ نفر