۲۹ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7530937
T T
۰ نفر
نخستین کارت دعوت جادویی جهان، توسط کودکان زنجانی به مقصد پست می شود .................................................................
زنجان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 29/09/86 داخلی.فرهنگی.کارت دعوت جادویی نخستین کارت دعوت جادویی جهان که توسط کودکان یکی از مهدهای کودک استان زنجان طراحی و نقاشی شده است، به مقصد پست می شود.
دبیر جشنواره "اسکناس جادویی" ، نادیده گرفته نشدن دعوت از سوی گیرنده ی این کارت را ویژگی مهم آن ذکرکرد و گفت: کودکان با نقاشی زیبایی که بر روی این کارت کشیده اند، مدیر عامل بانک ملت را مخاطب خود قرار داده اند.
"سارا رستمیان" دلیل انتخاب دکتر دیواندری از سوی کودکان طراح این کارت به عنوان میهمان ویژه ی مراسم اختتامیه جشنواره ی نقاشی اسکناس جادویی را ، احترام به کودکان، اهمیت دادن به قصه، خوشحال کردن کودکان روستایی با خرید نقدی گندم مازاد، اعطای تسهیلات ویژه به مددجویان، کمک به کاهش آلودگی هوا با مشارکت در جایگزینی خودروهای فرسوده و صرفه جویی در هزینه های کلان تعویض اسکناس های فرسوده با گسترش پول الکترونیکی ذکرکرد.
وی گفت: در گوشه ای از این کارت "دو در یک متری" نوشته شده است " ما شما را به جشن اسکناس جادویی دعوت می کنیم تا نقاشی مارا ببینید و قصه های ما را بشنوید".
وی افزود: جشن اسکناس جادویی، اختتامیه جشنواره ای به همین نام است که در آن کودکانی از سراسر کشور، تصور خود را از پول الکترونیکی نقاشی کرده اند.
رستمیان اضافه کرد: بیش از 20 هزار اثر نقاشی کودکان به دبیرخانه ی این جشنواره رسیده که از این تعداد 20 اثر بعنوان برتر انتخاب شده است.
وی اظهارداشت: در جشن اسکناس جادویی که بزودی در زنجان برگزار می شود ، از پدیدآورندگان آثار برتر تجلیل خواهدشد. ک/1 596/595/587 شماره 277 ساعت 13:49 تمام
۰ نفر