۲۹ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7530764
T T
۰ نفر
همه باید تلاش کنیم تا انتخابات مجلس با مشارکت گسترده مردم برگزار شود .....................................................................
کرمانشاه ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 29/09/86 داخلی.اجتماعی.انتخابات.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: همه باید تلاش کنیم تا انتخابات آینده مجلس با مشارکت گسترده مردم برگزار شود زیرا این موضوع تضمین کننده پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و خنثی نمودن توطئه های دشمنان است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الله دمیاد روز پنجشنبه در جمع بخشداران استان کرمانشاه در استانداری افزود:حضور مردم در تمام صحنه ها چه در مراحل مختلف پیروزی انقلاب اسلامی و چه در هشت سال دفاع مقدس و انتخابات همواره موجب سربلندی، اعتلا و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.
وی در ادامه سخنان خود به توصیه ها و فرمایشات امام (ره ) و مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات اشاره کرد و از سخنان این بزرگواران به عنوان منشور حرکتی، مجریان در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی یاد کرد و افزود: این مسیر محور حرکتی همه جریان ها خواهد بود که باید مورد توجه ویژه همه دست اندرکاران امر انتخاباتی قرار گیرد.
رییس ستاد انتخابات استان تلاش برای حفظ سلامت انتخابات را از وظایف بسیار مهم بخشداران عنوان کرد و گفت: برگزاری انتخابات برای حفظ مصالح کشور و نظام دارای اهمیت حیاتی است که باید در نهایت دقت، صحت، سلامت برگزار گردد بنابراین اولویت کاری بخشداران چیزی جز تلاش برای برگزاری سالم و باشکوه انتخابات نیست.
وی افزود: همه باید تلاش کنند تا در انتخابات آینده حضور و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای محقق شود زیرا وظیفه مجریان در بحث انتخابات حفظ وحدت کلمه است.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری به اقدامات صورت گرفته برای رایانه ای کردن روند انتخابات اشاره کرد و گفت: این موضوع که مورد تاکید جدی وزیر کشور قرار گرفته در نشست مشترک بین وزارت کشور و شورای نگهبان در دست پیگیری است.
دمیاد با بیان این که محور حرکتی بخشداران در بحث انتخابات باید بر محور قانون باشد، افزود: باید تلاش شود تا مردم با ریختن آرای خود به صندوق ها احساس آرامش کنند و یقین داشته باشند که از آرای آنان در نهایت امانتداری حفاظت خواهد شد.
وی وظیفه هیات های اجرایی در بحث تایید صلاحیت را تنها تکیه بر استعلام های چهارگانه عنوان کرد و گفت: بخشی از کارهای انتخاباتی در حیطه کاری مجریان نیست بلکه در حوزه وظایف هیات های نظارت قرار دارد و هر کدام از هیات های اجرایی و نظارت وظایف مشخص خود باید انجام دهند.
وی گفت:تعامل با هیات های نظارت مورد تاکید مسوولین ستاد انتخابات است و هیچ گونه جبهه گیری و ایجاد فضای تنش زا قابل پذیرش نخواهد بود.
وی در پایان سخنان خود به نتایج و اثرات حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: این موضوع در سیاست خارجی بسیار مهم خواهد بود و باعث خنثی شدن توطئه های دشمن می شود.
استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه معاون سیاسی، امنیتی استانداری را به عنوان رییس ستاد انتخابات، مدیر کل سیاسی و انتخابات را به عنوان دبیر ستاد انتخابات، مدیر کل اداری و مالی استانداری را به عنوان مسوول کمیته پشتیبانی و تدارکات، مدیر کل انفورماتیک استانداری را به عنوان مسوول کمیته رایانه ای و انفورماتیک ستاد انتخابات استان کرمانشاه منصوب کرد.
استاندار کرمانشاه هم چنین در احکام دیگری، مشاور استاندار در امور نظامی و انتظامی را مسوول کمیته امنیتی و انتظامی، رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری را به عنوان مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و مدیر حراست استانداری را به عنوان مسوول حراست انتخابات منصوب کرده است.
567/1139 شماره 104 ساعت 11:08 تمام
۰ نفر